|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Rubberen laarsen =>> HEMA € 9,90..... |
|
|
| DJ_Siesta |
nou mensen veel plezier met in de blubsie rondbanjeren :P
ik ga vandaag beetje de streams volgen op kantoor
have fun |
|
|
| M_Peror |
Engeltje is helaas ziek maar ik ben wel van de partij vandaag! Misschien neem ik m'n rubber eendje en m'n zwemband mee... Ik zie het zo: alleen heel veel goeie muziek kan DV nog redden, dus 't komt vast allemaal goed. Hoop ik. :D
Aan alle die-hards: tot strax. Blub. |
|
|
| Muppy |
| hmmmm hier schijnt ondertussen de zon weer...vaag kutweer heeft dit land toch! |
|
|
| Muppy |
| Radio 538 zend nu 2 uur lang vanaf Dance Valley uit...Nu Brian Bout die verteld dat het enorm los gaat en dat de sfeer super is...Nu vind ik het wel jammer dak er niet ben:( |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Zelfde geval hier, ik durfde het risico niet te nemen met dit weer, maar vanaf het moment dat ik wakker werd dacht ik had ik het toch maar wel gedaan :confused: |
|
|
| eieregooie |
Wat?
Jij mag niks zeggen want jij bent een uur te vroeg naar huis gegaan met het OV, terwijl je met Maarten mee kon rijden :haha:
Zou me niks verbazen als die nog eerdewr thuis was dan jij :p |
|
|
| jp |
Ik vond het allemaal prachtig. Het was nergens echt (te) druk dus lekker stampen in de modder. Natuurlijk was alles vorig jaar duizend keer beter maar dit had ook wel wat. Kaplaarzen mee dus lekker droge voetjes gehouden. Die twee blaren maken dan ook niet meer uit.
Gezien heb ik o.a. Scot Project, Nu-Nrg, Armin van Buuren, Chris Liebing, Ferry Corsten en Paul van Dyk. Lekker knuffelend met de liefste meid op aarde naar For an Angel luisteren, mijn dag kon al niet meer stuk maar dit was toch wel een super afsluiting 
De bus ging gelijk dus redelijk snel thuis via Sloterdijk :)
Fantastische dag  |
|
|
| franzelare |
ik heb mij ook zeker vermaakt :)
leuke kiekjes gemaakt!
gelukkig was het zaterdag een stuk droger als op vrijdag anders was het echt puin geworden!
zo zag het er vrijdag uit:
 |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb gezien Sasha, Markus Schulz, Deep Dish, Armin, Ferry Corsten en Paul Van Dyk. Toppie :) |
|
|
| Enrico |
| Echt wel een super feest. Misschien 1 regenbuitje geweest en voor de rest alleen maar zon :) (met af en toe een wolk ervoor) |
|
|
|
|