|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Lekker dan, komt er vandaag iemand met gastenlijstplekken aanzetten voor de zaterdag... Ik heb al een weekendticket en heb eigenlijk geen zin om 'verplicht' te moeten rondkijken en foto's maken, dus deze keer sla ik dan maar over en ga lekker alleen feesten!
Ik heb vreselijk veel zin :toocool: |
Keer twee. foto's maken, lekker feesten deze keer :D
Maareh..waar had je foto's voor moeten maken dan ? :D |
|
|
| SnuggLe |
Erwin zei in een andere thraed dit:
| quote: | Maar ik denk dat 95% van NLTA (van diegene die gaan dan) toch echt bij Sasha staat om half 3 Vooraan doen dan maar?
|
Ik ben wel bij Sasha, maar zeker NIET vooraan. Bad plan voor een meeting vooraan. Weetje hoe druk het daar wordt? :eyes:
Ik sta ergens (als je naar de DJ kijkt) aan de rechterkant achteraan ofzo. Ik wil uit mijn dak gaan zonder dat ik 100x aangestoten wordt.
Dacht nog gisteren aan een kippenvelmomentje van vorig jaar: "Lets get loud lets get ill, lets get loud lets get ill!" Wie stond daar toen vorig jaar ook? Dat was echt VET! |
|
|
| Matthijs |
@win
BasD
Cresto
DJ_MDMA
dj_pdv
DJ_Release
Eieregooie
Evil_E
Emre
Emma
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Kaidreas
Lex
Magik54
Magrec
Matthijs
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
Phortje + TOTA (Canada)
Roger
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er
Ik miste mijn naam nog in dit lijstje, maar ben ook van de partij (2 dagen zelfs :crazy: ) Maak me alleen toch nog een beetje zorgen om het weer, regen heeft echt een slechte invloed op de sfeer. |
|
|
| basd |
Ik weet niet wie er op het idee kwam van een meeting bij Nu-NRG maar volgens mij gaat dat em inderdaad niet worden :)
Bij gebrek aan goede platen van Umek zoek ik jullie denk ik ook wel even op bij Sasha.. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh..waar had je foto's voor moeten maken dan ? :D |
Dancelinx
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dacht nog gisteren aan een kippenvelmomentje van vorig jaar: "Lets get loud lets get ill, lets get loud lets get ill!" Wie stond daar toen vorig jaar ook? Dat was echt VET! |
Haha, ik weet nog dat jij dat super vond (en niet eerder had gehoord). Terwijl bijvoorbeeld Armin die plaat in 2003 al tijdens Lovefields draaide...
Zoals het weer de afgelopen dagen was mag het van mij wel blijven... Graadje of 20, zo nu en dan een zonnetje en droog! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dancelinx
Haha, ik weet nog dat jij dat super vond (en niet eerder had gehoord). Terwijl bijvoorbeeld Armin die plaat in 2003 al tijdens Lovefields draaide...
|
Het gaat er helemaal niet om WIE hem draaide en hoe oud hij is (dat maakt me nooit uit), het ging om de vibe die er toen in die tent heerste. Dat stukje werd 100x herhaald, dik opbouwen naar een climax (door Deep Dish overigens, dat was het goede antwoord ;)) en toen ging echt de HELE tent los. Dat was vet :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het gaat er helemaal niet om WIE hem draaide en hoe oud hij is (dat maakt me nooit uit), het ging om de vibe die er toen in die tent heerste. Dat stukje werd 100x herhaald, dik opbouwen naar een climax (door Deep Dish overigens, dat was het goede antwoord ;)) en toen ging echt de HELE tent los. Dat was vet :D |
Oh was het de vraag wie hem draaide... dat wist ik ook wel, ik dacht dat je alleen wilde weten wie er bij was ;)
Ik ben het wel met jouw opvatting eens, want ze lieten ook de hele tent uit hun voegen barsten op Blur - Song2 en dat vind ik normaal gesproken nou ook niet echt een denderende plaat (FIFA Soccer :p)! |
|
|
| MaGiK54 |
Ik hoorde al weer dat ADO en AJAX supporters een re-match willen houden van de rellen van verleden jaar....:o
Oftewel de HQ-stage lekker links laten liggen....:o |
|
|
| Tim81 |
| Ik zeg gewoon een extra hek tussen HQ en Mainstage, laat die gasten lekker een eigen 'feestje' bouwen! |
|
|
| ZZandirt |
| ach, je hoeft geen antropologie te studeren om te weten dat sommige bevolkingsgroepen zichzelf uitroeien..... (de vraag is meer: wie ruimt de rotzooi op?) |
|
|
| Original |
| Achterlijke gekken zijn het.:whip: stond er een paar jaar geleden op mysteryland midden in. Niet echt party-mood bevorderend. |
|
|
| Phortje |
Since there is going to be some sort of TA-meeting anyway:
Where: Renaissance Tent, in front of the stage
When: During Sasha on Saturday, ~14:30
Who:
magikb (TOTA)
Phortje (NLTA) |
|
|
|
|