|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wie o wie o wie o wie?!
Kan ik thuis nog een keertje springen :D! |
U vraagt wij zoeken de post:
| quote: | Originally posted by Phortje
Infusion_-_Live_at_Dance_Valley_Festival-CABLE-06-08-2005
:crazy: :crazy:
Jammer dat 't maar een half uurtje is :p |
|
|
|
| magrec |
HIERRRRR MET DIE SET!!!
:p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Sasha opende met een vette remix van Daft Punk - Technologic, iemand enig idee welke dat was? :) |
Volgens mij was dat een accapella met zelfgemaakte sample, gemixt met Beanfields - Tides |
|
|
| Muppy |
ik hou me uiteraard aanbevolen voor livesets...
die van cox heb ik al en die klinkt echt goed! met een remix van Tim DeLuxe - It Just Won't Do:eyespop: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat?
Jij mag niks zeggen want jij bent een uur te vroeg naar huis gegaan met het OV, terwijl je met Maarten mee kon rijden :haha:
Zou me niks verbazen als die nog eerdewr thuis was dan jij :p |
ik kon dus met iemand anders mee rijden en wilde maarten ook niet lastig vallen met mijn lamheid:p
kon mn avond niet beter afsluiten dus om dat uurtje kan ik ook echt niet wakker liggen;) |
|
|
| Freezel |
| Met de set van PvD ben ik al tevreden, dus wie o wie :D |
|
|
| Roger |
| wie is die held die mij die infusion set weet te pasen:D |
|
|
| Phortje |
moraalridder :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| Die zogenaamde Infusion set is 100% Hernan :cool: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die zogenaamde Infusion set is 100% Hernan :cool: |
Gelukkig was Hernan ook geniaal :p |
|
|
| Roger |
:D
je bewijst het weer keer op keer he:p |
|
|
|
|