|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Of Zabiela... |
mmmmjah zou ook niet erg zijn. Ben benieuwd hoe druk het wordt morgen. Ben er hopelijk rond een uurtje of 1. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
mmmmjah zou ook niet erg zijn.... |
Hoezo? Sinds wanneer ben jij Zabiela fan af? Ik zou dat weldegelijk jammer vinden! Zabiela rules! :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoezo? Sinds wanneer ben jij Zabiela fan af? Ik zou dat weldegelijk jammer vinden! Zabiela rules! :cool: |
naja hoor liever deep dish dan zabiela maar ik wil zabiela stiekem wel graag horen hoor maar misschien dat we nog naar motion gaan in de panama na afloop en dan kan ik hem daar nog horen :D |
|
|
| Original |
| Hoorde net op de radio dat de organisatie van dancevalley niet van plan is de progamering voor zaterdag aan te passen. :) |
|
|
| jp |
Net terug, pics komen eraan
LET OP: neem kaplaarzen mee of doe plastic zakjes om je sokken. Het terrein is echt zeiknat |
|
|
| Roos22 |
leuk filmpje! Zo zie je maar..weer of geen weer! Everybody happy (de peppy)!! :D
Heb er nu nog meer zin in!!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Net terug, pics komen eraan
LET OP: neem kaplaarzen mee of doe plastic zakjes om je sokken. Het terrein is echt zeiknat |
Morgen eerst ff een tussenstop maken bij de Scapino......:toocool: |
|
|
| eieregooie |
| Hehehe, ouwe kleren aan dus :toothless |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Roos22
leuk filmpje! Zo zie je maar..weer of geen weer! Everybody happy (de peppy)!! :D
Heb er nu nog meer zin in!!!! |
de eerste die één vrouw kan ontdekken in dat filmpje krijgt morgen een drankje van me :D
tot mureguh :)
Sander |
|
|
| HardKiller |
Heb je daar ook een langere versie van? :eyes: |
|
|
|
|