return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 48)
View this Thread in Original format
Frank-HH
@SnuggLe

nice to meet you @ DV!!

greetings Frank from Hamburg
;)
Tim81
Haha, inderdaad weinig kenners bij de landelijke kranten... dan krijg je altijd van die 'aparte' opvattingen! Zoals in het NHD werd geschreven over "de vele progressive dj's die op het programma stonden, zoals Ferry Corsten en Paul van Dyk" :haha:
Creamfields23
quote:
Originally posted by Tim81
Haha, inderdaad weinig kenners bij de landelijke kranten... dan krijg je altijd van die 'aparte' opvattingen! Zoals in het NHD werd geschreven over "de vele progressive dj's die op het programma stonden, zoals Ferry Corsten en Paul van Dyk" :haha:

Yep ik heb dat ook net gelezen. :stongue:
franzelare
mijn vrijdag pic's staan op partyflock

nu nog ff het zaterdag werk uitzoeken!
dat kan nog wel ff duuren!
Roos22
Goed report Tim! Leuk je nog effe gezien te hebben in the valley! Wij waren zaterdag pas om 5 uur binnen door de nodige file en arrestaties die net voordat wij het terrein opkwamen verricht moesten worden.. Bij binnenkomst bijna de tent van Sasha in gerend waar hij net zijn laatste plaat erop gooide..Vond het echt jammer dat ik 'm gemist had maar over 3 weken mag ik op Ibiza van Sasha genieten.. Met een werkende ableton hoop ik. Daarna nog een half uur Zabiela om vervolgens het terrein te verkennen en richting het armada stage te gaan.. Remy knalde lekker en Armin draaide ook een prima setje.. Aangezien we bij een gezellig groepje mensen stonden maakte het me niks meer uit wie ik hoorde draaien.. de beste waren toch al geweest.. Rond 9 uur richting de main waar Ferry zijn set afsloot en Paul van Dyk echt stevig draaide.. We hadden een goede plek en had leuke mensen naast me en iedereen met een big smile! Heerlijk om te zien na een zomer vol regen met sacherijnige mensen..

Dancevalley 2005 was kort, krachtig en heerlijk!!
Tim81
Thanks!

Inderdaad jammer dat jullie er maar zo kort waren... maarja met Ibiza in het vooruitzicht komt alles goed ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Frank-HH
@SnuggLe

nice to meet you @ DV!!

greetings Frank from Hamburg
;)

It was my pleasure :) Really a coincidence that i saw you @ Chris Liebing. Recognized the glasses from Mayday i think ;)
Anyway, nice to meet the GTA-delegation!
Frank-HH
quote:
Originally posted by SnuggLe
It was my pleasure :) Really a coincidence that i saw you @ Chris Liebing. Recognized the glasses from Mayday i think ;)
Anyway, nice to meet the GTA-delegation!

cu @ Dance Valley 2006....

or Mystery Land 2005!:disbelief
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh en Harmen, je was idd echt waisted ! :D

Jullie zijn ook niks gewend zeg. Ik had gewoon zo'n dikke lol.
opblaasbare roze gitaren, rob met zijn koffertje en discussies over het blowen van boomschors, hele vage gesprekken met hele foute engelse meisjes :eyespop: :nervous: en op de terugweg cd's van armin van buuren proberen te verkopen. Leuk meisje trouwens die de cd's uitdeelde totdat ze van stop aids now kwamen want toen ging het gesprek over condooms en liep ze weg :confused: :confused: ofzoiets

;)
magikb
quote:
Originally posted by Phortje
Vervelende mensen die hun tent niet kunnen vinden nadat je voor de zekerheid hebt gevraagd of ze de tent wel kunnen vinden en hier een bevestigend antwoord op hebt ontvangen :o

quote:
Originally posted by emre
NLTA's die TOTA's meenemen naar de Dance Valley camping :o

:eek: :sadgreen:
Thank god for Altavista Translator... both of you can kiss my a$$ :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
opblaasbare roze gitaren, rob met zijn koffertje en discussies over het blowen van boomschors, hele vage gesprekken met hele foute engelse meisjes :eyespop: :nervous: en op de terugweg cd's van armin van buuren proberen te verkopen. Leuk meisje trouwens die de cd's uitdeelde totdat ze van stop aids now kwamen want toen ging het gesprek over condooms en liep ze weg :confused: :confused: ofzoiets

;)

We zitten maar te focken ;)
Maar die koffer was inderdaad geweldig wat ik hoorde en zag :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by magrec

;)

aaaaaah dat waart gij met u roze gitaar... kheb we hebben er nog mee zitten lachen.

anyways.. wtf was er gebeurd met nick warren op vrijdag.. ik maar heel de dag zoeken :whip:

ow ja, en die remix van tim deluxe-just won't do was misschien cohen vs deluxe-just won't do (carl cox remix) op het intec label
vette schijf :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement