|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
lawler draais 's avonds ook nog ergens anders.
er is iig wel een after in de panama met james zabiela. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
lawler draais 's avonds ook nog ergens anders.
er is iig wel een after in de panama met james zabiela. |
Zabiela kan mij dan gestolen worden eigenlijk... :) Dat gepingel van die gast trekt mij niet echt.
Lawler is wel vet. Dat is een must see voor mij. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zabiela kan mij dan gestolen worden eigenlijk... :) Dat gepingel van die gast trekt mij niet echt.
Lawler is wel vet. Dat is een must see voor mij. |
x2
Ik hoop dat ze voor de verandering de timetable zo maken dat ik alles kan zien wat ik wil zien, maar dat zal wel niet :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik hoop dat ze voor de verandering de timetable zo maken dat ik alles kan zien wat ik wil zien, maar dat zal wel niet :D |
Ach, bij een festival met zoveel toppers moet je incalculeren dat je niet alles kunt zien... Ik hoop alleen dat zaterdag Deep Dish en Sasha niet gelijktijdig draaien (zoals vrijdag), verder wacht ik het wel af!
Het is eigenlijk net als vroeger met de schoolroosters, dan hoopte je ook altijd op een gunstig rooster (1e uur vrij, geen tussenuren en vrijdag vroeg uit). Maar in de praktijk kwam daar ook weinig van terecht... |
|
|
| NetX |
We have two of the Two-Day-Tickets, but unfortunately canīt already go on Friday, but arrive on Saturday.
Is that any problem at the door?
Eg, do I have to clear that in advance?
thanks
harald |
|
|
| Evil_E |
| Camping is open from 10:00 am till 21:00 pm and will again be open on saturday 09:00 am for latecomers |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by Evil_E
Camping is open from 10:00 am till 21:00 pm and will again be open on saturday 09:00 am for latecomers |
oops, sorry, didnīt make myself clear:
weīre not camping on Saturday, we arrive at around 13:00 at Dancevalley and want to enter directly. Saturday night we sleep in a hotel.
Any problem with entering with the 2day ticket on Saturday? |
|
|
| jp |
| a ticket is a ticket :) |
|
|
| Evil_E |
For the case they will not accept you, you simply enter through the camping entrance without a tent or so and then go directly through to the festival.
I don't think it will cause many problems. |
|
|
| Tim81 |
Timetable Dance Valley zaterdag
Doordat er nog een paar laatste moment wijzigingen zijn komt de timetable van de zaterdag pas deze vrijdag online op de Dance Valley website
---
Nog 1 nachtje slapen dus... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Timetable Dance Valley zaterdag
Doordat er nog een paar laatste moment wijzigingen zijn komt de timetable van de zaterdag pas deze vrijdag online op de Dance Valley website
---
Nog 1 nachtje slapen dus... |
Spannend.......:wtf: |
|
|
|
|