|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Circo Loco is volgensmij een tent....
Iemand een plaatje van hoe het terrein eruit ziet??????
Neem aan Global, Hardhouse en Main als stages aan de 'verre' kant, en voor de rest alle tenten bij elkaar???? |
Global stage was 2 jaar geleden toen naast de ingang, waar vorig jaar die grote smiley stond. Dus misschien daar. Of ze doen de Armada stage er, dat zou ook nog kunnen. Voor de rest denk ik dat ze het precies hetzelfde hebben ingedeeld als voorgaande jaren. |
|
|
| Remy D |
| het regent hier al de hele dag VOLLE BAK!!! dus morgen word het lekker in de modder dansen :( |
|
|
| Evil_E |
| Volgens wetteronline is er geen neerslag meer op het moment. |
|
|
| Remy D |
| volgens het kijken vanuit mijn raam gaat het nog harder als een half uur geleden.. |
|
|
| nwopper |
Ik heb al een poncho voor een euro aangeschaft gister....volgens mij kan het gewoon geen zomer zijn hier in NL :whip:
Fukken pleurisweer :whip: |
|
|
| Bouma-Bros |
Weet natuurlijk niet hoe het er in Haarlem voorstaat, maar in Adam regent het al de hele f*cking dag!
maarja alles wat vandaag valt valt morgen niet :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Global stage was 2 jaar geleden toen naast de ingang, waar vorig jaar die grote smiley stond. Dus misschien daar. Of ze doen de Armada stage er, dat zou ook nog kunnen. Voor de rest denk ik dat ze het precies hetzelfde hebben ingedeeld als voorgaande jaren. |
Jup, de main in de vallei, en de stampboeren op t platteland :D
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Weet natuurlijk niet hoe het er in Haarlem voorstaat, maar in Adam regent het al de hele f*cking dag!
maarja alles wat vandaag valt valt morgen niet :) |
En gelukkig gaan de mensen die hier nu nog posten alleen morgen :D |
|
|
| Remy D |
| regen is minder aan het worden en weet niet wie er nu draait maar die is goed aan het beuken want kan de beats voelen en horen achter mijn pctje. :tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
The weed is in the house, i confirm, the weed is in the house!:crazy:
Is Circo Loco een tent of stage? Waar staat die dan????
Ik huppel nl alleen van Renaissance in de tentjes verder. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hmmm... Ik vraag me af of UDC net zo sociaal is als Monumental om gratis poncho's uit te delen als het regent... |
|
|
| Donna |
Wat denk je hoe het terrein er morgen aan toe is?
Alles tot bagger getrapt vandaag,k zou mn auto niet op die parkeerplaats daar zetten anders sta je er tot je wielkasten in;) |
|
|
|
|