|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
aaaaaah dat waart gij met u roze gitaar... kheb we hebben er nog mee zitten lachen.
anyways.. wtf was er gebeurd met nick warren op vrijdag.. ik maar heel de dag zoeken :whip: |
Nee dat was ik niet maar heb er wel aan mogen zitten :haha:
en die gozer met dat koffertje.....
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...item=7342160834 |
|
|
| Glaniskanis |
Haha mooie url :)
Als ie nou gewoon geen mac used dan loopt dat programma vast ook niet zo vaak te crashen
Tis opzich niet geschreven voor mac in de 1e plaats dus mss is dat het |
|
|
| Miss Proximus |
Psytrance is inderdaad cool he? In Mexico (ja, gaaaaaaaaaan we weer whaha) was t ook reuze populair. Vind t echt van die underground , zoiets wat je op een illegaal feest in een ouwe fabriek met alleen maar blacklights en mensen in neon-kleren moet draaien!!!
:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Psytrance is inderdaad cool he? In Mexico (ja, gaaaaaaaaaan we weer whaha) was t ook reuze populair. Vind t echt van die underground , zoiets wat je op een illegaal feest in een ouwe fabriek met alleen maar blacklights en mensen in neon-kleren moet draaien!!!
:) |
Ga maar weer eens een keer mee gezellig feesten, ipv naar Mexico :p
Wel leuk dat je nog effe belde :)
We moeten gewoon met Tim en Bastiaan en etc etc weer eens naar een feest ' a la Nexus'. Even kijken waar Iris draait ;) |
|
|
| Tim81 |
Ik heb ook ff wat plaatjes on line gezet... vergeleken met de pro's stelt het wellicht niet zo veel voor, maar die hebben er ook de perfecte apparatuur voor en de juiste bandjes om een mooi plekje te bemachtigen!
Satoshi Tommiie neemt het stokje over van Behrouz
Emreeeeeeeeeeeeeeeee

Campinggasten

Tommiie vindt Deep Dish ok!

Zo goed dat hij zelfs foto's gaat maken...

Tja, hier stonden wij ook ergens!

Op de koffie bij Joyce Mercedes

Afsluiting op de main



 |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ga maar weer eens een keer mee gezellig feesten, ipv naar Mexico :p
Wel leuk dat je nog effe belde :)
We moeten gewoon met Tim en Bastiaan en etc etc weer eens naar een feest ' a la Nexus'. Even kijken waar Iris draait ;) |
Iets voor jou Bram?
http://www.partyscene.nl/headlines/73645.html |
|
|
| SnuggLe |
Nee dan zit ik in Zwitserland.
Oh nee, dat was ik niet. |
|
|
| SnuggLe |

Geh, mezelf gespot! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magikb
Thank god for Altavista Translator... both of you can kiss my a$$ :p |
:wtf: You shouldn't drink so much tho :p |
|
|
|
|