return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 42)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb gezien Sasha, Markus Schulz, Deep Dish, Armin, Ferry Corsten en Paul Van Dyk. Toppie :)

Ik snap dan niet waarom je naar die lui toe gaat (buiten Sasha en Deep Dish)
De rest zie je toch 10 keer per jaar op een Oceandiva in een HMH of Paard oid
Dan is DV toch lijkt me een plek bij uitstek om je horizon eens flink te verbreden en op zn minst naar Hernan Cattaneo te gaan :)

Maar dat is natuurlijk mijn mening... als je het maar leuk hebt gehad :)
Partyhardy!
Inderdaad Rogier, wat was Infusion vet zeg! :eyespop: dikke vette afsluiter van een top dag, vond het dit jaar beter dan vorig jaar.
Hernan die Oliverio & M.O.S - Break my mind (Hernan Cattaneo & John Tonks remix) en Montero - Captain Hook :eyespop: draaide en Sasha draaide ook weer super, lekker stevig, perfecte festival set, 1ste uur diep daarna wat makkelijker met Ingrosso - Get it Back, Jeff Wayne - Eve Of The War (Tom Middletons Cosmos Mix) en Underworld - Jumbo ( Raggy's Conceptual Remix) achter elkaar! :crazy: Wel bout dat Ableton het weer liet afweten na 45 minuten, wat een schijt programma toch, laat het eerst eens goed testen voordat het live wordt uitgewerkt want wordt er stront ziek van vorige keer in de Panama ook al en het beinvloed absoluut zijn mood en daardoor zijn set...
Redanka langer doorgegaan i.p.v. Steve Lawler en niet onverdienstelijk, super vette set! :eyes: :cool: en Marcus James, opwarmen voor Sasha is 1 maar een tent dooddraaien is ook weer overdreven want wat draaide hij SUF! :eyes: (hij draaide wel Bjork - Violently Happy (Mercurio Remix) erg lekker maar veels te rustig natuurlijk na zo'n top set van Redanka. Zabiela draaide een paar lekkere nummers maar helaas te weinig drive door de gehele set! :(

En nu out! :tongue2
nwopper
Aaahrgh! We stonden 3 uur in de file.....we kwamen pas om half 4 binnen. Dus we hebben de meeting laten schieten bij Nu-NRG en zijn naar de HQ Stage gegaan om Dark by Design (Hardhouse/hardtrance) te zien. Zijn nummers zijn zwaar goed maar die kerel kan niet draaien. Zat de hele tijd met zijn pitch te kloten en zijn platen sloegen zo vaak over dat het een beetje erg was... Desondanks heb ik lekker 'gebeuqt'.

Daarna zijn we naar de Rennaissance-tent gebaggerd. Daar was James Zabiela aan het draaien. Die gozer is briljant, ik had gehoord dat ie technisch meesterlijk was, maar dit was ongehoord. Ik was volledig impressed. De muziek vond ik ook geweldig, heerlijke diepe basslines..... Een woord: waanzinnig.

Toen zijn we de psytrance-tent ingegaan, even wat gedanst, toen natuurlijk Armin even gechecked, die Way Out West met Killa draaide. Dat is een geweldig nummer. Daarna Proteus op de HQ Stage (Als je Yoji al freaky vond....), erg hard en erg goed :D

Uiteindelijk Corsten maar meegepikt en uiteindelijk Paul van Dyk. Was mijn eerste Paul van Dyk experience, maar zeker niet te laatste. Dikke set, met als hoogtepunten: ASYS - No more ing rock and roll, For an Angel en Anything but you (met dat vuurwerk! Waaaanzinnig).

Ik heb een vette dag gehad! Echt....geweldig!
(Wat betreft NLTA's, ik heb Passiva volgens mij nog zien rondlopen, en een lange jongen die me vaag bekend voorkwam met een geel shirt die ik tijdens Corsten's set zag, maar ik ben niet naar de meeting gegaan, teveel file)
franzelare
quote:
Originally posted by nwopper
Aaahrgh! We stonden 3 uur in de file.....we kwamen pas om half 4 binnen.

zeker ook op de A1 achter die ketting botsing bij de brug bij muiden?
nwopper
quote:
Originally posted by franzelare
zeker ook op de A1 achter die ketting botsing bij de brug bij muiden?

Ah! Dat was het dus! Ik dacht dat het kwam door die overpopulatie Duitsers en sleurhutten...(we hadden geen radio aan). Heb je trouwens nog wel zien lopen met je Flock-cam! :p
DJ_Siesta
het was vast moddervet ofniet:P
sndh
ik heb gezien: Redanka > Marcus James > Sasha > Hernan > Infusion en PvD...

Begon allemaal goed, met een lekker zonnetje op de fiets naar het terein! Goeie schoenen aan, dus ging allemaal goed. Bij aankomst wat over het terein gelopen, muntjes opgehaald, om daarna snel door te gaan naar de Renaissance tent. Daar stond Redanka lekker te draaien, die gast stond echt gek te gaan achter z'n mengpaneel. Bij elk nummer vloog ie 2 meter naar achter, klapte zowat tegen de tafel erachter! :cool: Prachtig! Oa. U2 Vertigo gehoord, was best gaaf!
Daarna Marcus James, die wat mij betreft, hoewel het wel erg rustig was, een SUPERset draaide. Enorm lange nummers, dat wel, maar Sultan & Tommyboy - You make me feel Extacy en die Bjork remix was super! Toen kwam Sasha! Vond hem best goed draaien, hoewel er wel erg veel electroinvloeden in zaten op een gegeven moment. Maakte hij ruimschoots goed door het rijtje Get it back tot Underworld te draaien!
Toen Zabiela bezig was wilden we toch wel wat anders zien, die set mistte gewoon een bepaalde vibe. Via de Concept stage naar Circo Loco gegaan, hele rustige techno gehoord, best aardig.
Toen we wat hadden gegeten weer terug gegaan rond half 8 naar de Renaissance tent om op tijd te zijn voor Hernan, alleen was die al bezig! Later bleek dus dat hij en Infusion waren verwisselt, dat was best zonde. Ik heb geloof ik de bekendere platen wat gemist, vond het laatste deel van hem niet zo heel boeiend...
En toen Infusion! Wat zijn die gasten goed zeg! SUUUUPER! Act van de Dag wat mij betreft!
Daarna zijn we wat rond gaan lopen en kwamen we uit bij de mainstage voor een uurtje PvD (je bent niet alleen, iedereen wil wat etc...) en ik moet zeggen dat ik me aardig vermaakte daar! Na het vuurwerk naar de fiets gelopen en in een uurtje was ik thuis!
Al met al een superdag, ondanks de blubber en modder :haha:
basvh
Weer of geen altijd Dance Valley weer :eyes: :eyespop: :crazy:

Gewoon weer super super vet, nog steeds het beste feest met afstand!!!!

topsfeer ondanks de modder en regen. De mainstage kwam helaas daardoor wat minder uit de verf dan anders maar de rest van de stages maakte veel goed!

Lekker feesten, lachen, springen en natuurlijk goede muziek.
eieregooie
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik snap dan niet waarom je naar die lui toe gaat (buiten Sasha en Deep Dish)
De rest zie je toch 10 keer per jaar op een Oceandiva in een HMH of Paard oid
Dan is DV toch lijkt me een plek bij uitstek om je horizon eens flink te verbreden en op zn minst naar Hernan Cattaneo te gaan :)

Maar dat is natuurlijk mijn mening... als je het maar leuk hebt gehad :)

Voor mij is Dance Valley all about the mainstage, zeker vanaf het moment dat het donker wordt. En als t droog is ga ik niet voor me lol uren in die tenten staan. Ik ben begonnen bij Sasha, omdat ik wist dat daar veelTA's zouden zijn. Niet helemaal mijn ding zo bleek. Vervolgens gokte ik erop dat de andere helft TA's bij Perry & Markus zouden zijn, en dat waren ze ook. Bovendien was dat een stage en ligt die muziek mij beter. Vervolgens naar Deep Dish op de main. Daarna eten enzo en onderweg ff stukje Armin gepakt, waar Maarten wat bekenden tegenkwam. Daarna weer terug naar de Main met Ferry en Paul.

Kortom, ik ga naar DV om te genieten (wat goed gelukt is btw :D), en ik heb dan geen zin om van tent naar tent te hollen om maar zoveel mogelijk interessante namen te zien.
TranceFool
Was een zeer puik feestje, gelukkig zat het weer mee :). Toen we aankwamen was ik bang wat we moesten verwachten. Eerste paar stappen in de modder nog voorzichtig gedaan maar dan sloeg natuurlijk nergens op, het was modderig op sommige plaatsen maar over het algemeen was het goed te doen vond ik. Heb de hele dag eigenlijk niet een set volledig beluisterd. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook wel erg leuk want ik heb echt verschrikkelijk veel dj's gezien. Begonnen rond kwart voor 11 bij Laidback Luke, daarna rondje gemaakt over het hele terrein, terug naar Laidback Luke, stukje Roog b2b met Erick E, klonk erg lekker :cool:. Daarna naar Lucca geloof ik, wat een mooi vrouwtje is dat zeg :D, en ze draaide nog zeeeer lekker ook. Beetje combinatie van groovy en funky techno, heerlijk begin van de middag. Zonnetje kwam ook een beetje door, dus dat was super. Stuk Derrick May meegepakt maar het begin kon me niet echt boeien. Toen ik later in de Concept tent terug kwam voor Saunderson klonk het einde van zn set wel erg lekker. Saunderson draaide zoals altijd wel goed, weet het publiek altijd goed los te krijgen, wel met wat hitjes, maar ach :). Verder het begin van Sasha meegekregen, had iets anders verwacht maar ik vond het erg lekker klinken....wel veel electro-invloeden, wat ik dus niet had verwacht. Nog naar TA's gezocht maar niet gezien. Toen ff naar de Eurogrooves gehuppeld voor Nu-Nrg, jammer dat die muziek mij echt helemaal niks meer doet, ook geen oude nummers gehoord helaas :(. Opvallend meteen ook het verschil in publiek daar, allemaal Sjonnies en Anita's. Daarna geloof ik heerlijk op de berg gezeten in het zonnetje bij Deep Dish, klonk best aardig. Laatste half uur beneden meegepikt maar toen kwamen nogal wat hitjes voorbij, 10 minuten lang Flashdance en een enorm kazige remix van Coldplay, toch had ik het best naar mn zin in het zonnetje :D.

Daarna besloten om eens een kijkje te nemen bij de Armada stage. Stond voor mij persoonlijk niet echt veel boeiends tussen, alleen Remy kan ik altijd wel waarderen, die knalde er het laatste half uur best lekkere platen op. Toen kwam Armin en ik wilde toch ff horen wat ik ervan vond, maar na plaat 1 wat ik echt een verschrikkelijke kaasplaat vond meteen weggegaan. Toen geloof ik weer naar de mainstage om ff wat te eten. Was er ineens een bizarra opstopping midden op de weg, allemaal mensen duwen enzo, niet echt slim :rolleyes: . Op de berg genietend van een broodje kroket Ben Sims aangehoord, viel me 100% mee. Daarna ff richting Michel de Hey. Ik snap de negatieve posts over de Hey hier nog steeds niet, 9 van de 10x dat ik hem hoor heb ik het naar mn zin. En ook deze keer ging het weer goed los, paar zeer vette plaatjes gehoord. Toen richting de Concept tent voor Hertz Live, jammer genoeg maar een half uurtje maar het was zeer de moeite waard :D, deed dat live gebeuren erg leuk, af en toe een aantal sampletjes van verschillende platen erg leuk met elkaar combineren, heerlijke stevige techno. Tijdens Recreate kon ik het toch niet laten om keihard uit mn plaat te gaan :D, plaat is erg overplayed maar het blijft leuk, dat vond de hele zaal overigens volgens mij. Daarna richting Hernan gegaan die dus omgedraaid was met Infusion, klonk lekker, beetje langdradig af en toe vond ik. Toen ook eindelijk een groep TA's gespot en ff gesproken. Eerste paar minuten van Infusion meegepakt om daarna toch nog even naar Cox te gaan, die viel eerlijk gezegd een beetje tegen vond ik. Om 10 uur besloten naar huis te gaan want we waren kapot na bijna 12 uur Dance Valley. Al met al een zeer puik feestje. Gelukkig zat het weer mee, anders had UDC echt flinke problemen gehad. Het vrouwengehalte was overigens aardig hoog te noemen vond ik :cool: . WC's goed geregeld, eten en drinken ook (niet schrikbarend duur ook). Alleen hadden ze wel wat meer van die houtsnippers neer mogen leggen

MdJ
quote:
Originally posted by nwopper
...en een lange jongen die me vaag bekend voorkwam met een geel shirt die ik tijdens Corsten's set zag, maar ik ben niet naar de meeting gegaan, teveel file)

Dat was ik :)

Vond het een cool feest, alhoewel ik door de modder (die 5 minuten na binnen komen al diep in m'n schoenen zat) toch in het begin niet zo'n heel goede bui had. Om 7 uur opstaan in de zomervakantie was ook niet zo'n goed idee (goed, daarom verder geen file gehad, naast het anderhalf uur zoeken omdat m'n reisgenoten een "slimmere" route kenden, haha).

Hoogtepunten voor mij waren Redanka (had nog nooit van m gehoord, maar wat een vette set zetg!), Ferry Corsten en Paul van Dyk. Armin draaide ook goed, de sfeer zat er rond die tijd bij de Armada stage ook goed in. Sasha was ook goed bezig, maar had hem een maand geleden al op TLFA gehoord, dus heb ik het even voor lief gelaten.

Mainstage viel idd. een beetje in het niet de hele dag, maar tijdens de set van Ferry begon het weer gezellig te worden, en met Paul van Dyk ging het los... was erg mooi om daar tijdens zonsondergang te staan.

Nog even bij HQ langsgegaan om een kwartiertje naar Proteus te kijken. Het is absoluut niet mijn muziek maar jesus wat zet die gast een show neer, erg goed!

Al in al een erg leuk feest, volgend jaar ga ik er weer proberen bij te zijn.
Partyhardy!
Sasha opende met een vette remix van Daft Punk - Technologic, iemand enig idee welke dat was? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 
Privacy Statement