|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| NetX |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, ik vier mijn 25ste verjaardag op DV en jullie zijn allemaal uitgenodigd :p
Cadeautips Heren: Bier + een jointje gaat er altijd in! |
ah, you got something wrong there - you are hosting your birthday party there and invite us all in for a couple of free drinks.
Thatīs the way :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by NetX
ah, you got something wrong there - you are hosting your birthday party there and invite us all in for a couple of free drinks.
Thatīs the way :toothless |
Haha wrong :p
I only celebrate it for all my dutch 'fans' ;) :toothless
I give the party, you supply the beer! :p |
|
|
| Tim81 |
Lekker dan, komt er vandaag iemand met gastenlijstplekken aanzetten voor de zaterdag... Ik heb al een weekendticket en heb eigenlijk geen zin om 'verplicht' te moeten rondkijken en foto's maken, dus deze keer sla ik dan maar over en ga lekker alleen feesten!
Ik heb vreselijk veel zin :toocool: |
|
|
| Remy D |
| ik heb TYFUS veel zin!! al ziet het er niet echt goed uit met het weerbeeld. boeie, lekker voetballen in de modder :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Creamfields23 |
| Is dit feest uitverkocht of niet? |
|
|
| Remy D |
| nee joh, zoals ieder jaar is het feest pas op de dag ervoor om 18:00 uur uitverkocht!!! |
|
|
| magrec |
Originally posted by emma
@win
BasD
Cresto
DJ_MDMA
dj_pdv
DJ_Release
Eieregooie
Evil_E
Emre
Emma
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Kaidreas
Lex
Magik54
Magrec
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
Phortje + TOTA (Canada)
Roger
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er
Net kaartje gekocht, dus lang nog niet uitverkocht ;)
Ik kon de verleiding niet weerstaan ondanks de niet al te beste weersvoorspellingen :p |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben er vandaag even langsgefietst :)
Jammer dat ik er dit jaar niet bij ben. Goed ook, want die 1100 euro in de rooie cijfers is alweer ff genoeg :(
Veel plezier allemaal!!!!!!!1 |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, ik vier mijn 25ste verjaardag op DV en jullie zijn allemaal uitgenodigd :p
Cadeautips Heren: Bier + een jointje gaat er altijd in!
Cadeautips Dames: Opstellen in rijen van 3...!
Je hoeft je zwembroek niet mee te nemen en je wordt niet thuisgebracht! |
roken wij er 1 bram! |
|
|
| magrec |
| Ik ga der vanuit dat de renaissance tent tijdens sasha leuk is maar vanaf 19:00 gaan we helemaal los :D |
|
|
| Unique2701 |
En wat kwam ik vandaag in me brievenbus tegen? 2 gewonnen weekendtickets
:D :D eindelijk! Mag ook wel, had elke week braaf meegedaan aan de prijsvragen op de dv site en elke andere dv prijsvraag dan ook.. |
|
|
| MaGiK54 |
| De weervoorspelling voor zaterdag is beter dan die van gisteren: 30% zon, 50% regen (gisteren 60%) met 20 graden...... |
|
|
|
|