|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
haha jah prachtig gezicht. als een soort maradonna was ie bezig met zijn voetbal. helemaal opgaan in het spelletje! |
volgens mij gingen er toen ook een paar flink onderuit zo op de heuvel :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
volgens mij gingen er toen ook een paar flink onderuit zo op de heuvel :D |
jah ik vond het wel wat hebben, om uurtje of 2 kwam de zon door. Maar iedereen nog in de plassen dansen om de weergoden een soort you te laten zien! |
|
|
| Frank-HH |
| <.....sunny please!;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Het klaart op vanavond, kunnen ze de boel wegpompen :D
Poncho en laarzen gaan aan denk ik en voor de rest gewoon feest :D
De mietjes blijven thuis en de diehards komen...ik denk GEZELLIG :D |
Inderdaad, stelletje MIETEN hier.
Niet zo zeiken, goede schoenen aan en HARD gaan! Lekker belangrijk verder! Ik denk JUIST dat het nu 10x zo gezellig wordt! Allemala diehards, geen dagjesmensen en sfeer die je zelf maakt!
Gewoon met zijn allen keihard uit ons dak gaan daar!
Ik krijg alleen maar MEER zin!
:crazy: |
|
|
| HiGH_NrG |
Er zijn vandaag een aantal DanceValley reports op Veronica...
Net was de eerste en het zag er redelijk verlept uit allemaal, maar de sfeer zat er wel in bij de partygangers!
Er is er nog 1 om 18.35, 19.55 en 23.05...
Bron: http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/?zenderID=34 |
|
|
| SnuggLe |
Tot morgen, ik ga effe pre-partyen! Heb er zin in! Zie iedereen wel bij Sasha ofzo, ben er rond 12:30 wel bij Lawler ook :D
ZIN ZIN ZIN! |
|
|
| Remy D |
hahaha dat voetballen was echt te GEK en er gingen er idd een paar onderuit.. hahaha waaronder een vriend van me die helemaal in het wit was.. Later gingen sommige zelfs slidings maken enzo supergaaf!!!
en de zon schijnt nu hierzo :toocool: |
|
|
| Enrico |
| Ik zie het morgen helemaal goed komen hoor :) |
|
|
| Chicane |
Leuk stukje DV uitgezonden in Editie NL :D
Arme Nick K :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Chicane
Leuk stukje DV uitgezonden in Editie NL :D
Arme Nick K :) |
Stonden daar net als bij Eric Prydz 5 man ofzo? |
|
|
| sndh |
| BLAUWE LUCHT!! ik zeg haarlem is klein beetje bewolking en ZON!!! Super hoor!! Heb er al zin in! Als de Renaissance tent maar gewoon hetzelfde blijft gaat alles goed komen!!! kan niet meer wachten!!! |
|
|
| DJ_Release |
E N G L I S H please LOL
did it rain a lot on the grounds today?
it was kind of a miserable day when I arrived at Schiphol :o |
|
|
|
|