|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
JP, hebben ze ook van die cheapo ponchotjes op DV zelf? Ik zou niet weten waar ik anders zo'n ding kan scoren hehe |
Blokker.....ééntje van extra kwaliteit voor 3.80 euri.....:o |
|
|
| jp |
| Poncho 2 Eurocent: Vuilniszak, 3 gaten erin, klaar |
|
|
| Donna |
Een rol vuilniszakken meenemen heeft me al aardig wat "gratis" festivals opgeleverd,in de "guldens" tijd vroegen we 5 piek voor een zak van de rol ;p
Paar zakken verkocht en dan namen we er weer een rondje van de zaak op;)
Lucratief feesten *grinz* |
|
|
| PCP2017 |
 |
|
|
| eieregooie |
| Sja, leuk geprobeerd, jammer dat die foto dus niet van DV is... |
|
|
| PCP2017 |
Bedankt O wijze man, dat heb ik kunnen lezen ja.
Een poncho kost ook vast geen 2 eurocent.. |
|
|
| Esrem |
| Zo, erg lang hier niet geweest, maar ja was dan ook op vakantie. Ik kom ook naar de meeting dat jullie t nog ff weten :D |
|
|
| Enrico |
Momenteel schijnt de zon zal fijn zijn als dat zo blijft :)
Veel plezier allemaal! |
|
|
| Esrem |
| Ja relax he, ik zat net helemaal blij achter mn gordijntjes vandaan naar buiten te kijken :) |
|
|
| sndh |
| ik werd net wakker VAN DE ZON! Ik had mn gordijnen niet dichtgedaan, en de zon wekte me. En daar ben ik blij om zeg! Hoop dat t een prachtige dag wordt! :D |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Blokker.....ééntje van extra kwaliteit voor 3.80 euri.....:o |
:haha:
Ik heb die voor 1 euri! Heb een gele en een oranje....
Heerlijk zonnetje hier! ZONNETJE!!! :D :D :D :D :D :D
Sorry...moest even...
Maar...ik ga me zo ff omkleden enz. en dan op weg :) |
|
|
| sndh |
| ja het pleurt hier alweer, dus pfff :) |
|
|
|
|