|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
wrede foto's heb je daar gevonden snuggle |
|
|
| ISOS |
| Is er niet een hele lijst met alle sites met fotos van dancevalley !! |
|
|
| Jasperovitsj |

Zit Satoshi nu met Walkman-oortjes te draaien!? :nervous: :conf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Goh hoe zou dat nou komen :haha: |
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Goh hoe zou dat nou komen :haha: |
Volgens de GTA's gingie teveel met Sasha om....:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zit Satoshi nu met Walkman-oortjes te draaien!? :nervous: :conf: |
Waarschijnlijk wel hele dure Walkman-oordopjes, schijnen wel meer DJ's te gebruiken. Snap het ook niet helemaal. Bass zal je wel niet met dat ding kunnen horen dus puur op hoge tonen beatmatchen lijkt mij. |
|
|
| MaGiK54 |
| Laidback Luck draait ook met oordoppies.... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Waarschijnlijk wel hele dure Walkman-oordopjes, schijnen wel meer DJ's te gebruiken. Snap het ook niet helemaal. Bass zal je wel niet met dat ding kunnen horen dus puur op hoge tonen beatmatchen lijkt mij. |
En van isolatie van omgevingsgeluiden lijkt me met zo'n klein dopje in je oor ook niet veel sprake :nervous:
Nu ja, Japanners kennende zal het wel één of ander fancy en duur gizmo'tje zijn dat wel degelijk werkt :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Laidback Luck draait ook met oordoppies.... |
volgens de roddels gebruikt hij dit omdat anders zijn haar in de war gaat |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Laidback Luck draait ook met oordoppies.... |
dat was er duidelijk aan te horen op dancevalley
leuke tracks dat wel maar zen mixing skills leken sterk op die van Ton TB |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
volgens de roddels gebruikt hij dit omdat anders zijn haar in de war gaat |
lol :D |
|
|
|
|