|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hoorde net dat de zaterdag uitverkocht is? |
Als dat zo is dan is dat opmerkelijk met die prijzen |
|
|
| DJ_Release |
@win
BasD
DJ_MDMA
Eieregooie
Evil_E
Emre
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Lex
Magik54
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er
Webman
DJ_Release
any way to recognize any TA's I dont know anybody from there, I'm coming from the US
this should be my schedule if all goes well
11:00 12:00 Laidback Luke
12:00 13:00 Locodice
14:00 15:00 Sasha
15:00 16:00 Markus Schulz & PErry O'Neil
16:00 17:00 Sasha
17:00 18:30 James Zabiela
18:30 20:00 Armin van Buuren
20:00 20:30 Hertz
20:30 21:00 Richie Hawtin vs. Ricardo Villalobos
21:00 22:00 Hernan Cattaneo
22:00 23:00 Carl Cox
is the schedule usually respected or do set times get all scrambled up like Ultra during WMC?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Grapje zeker?
:confused: |
Zie je mij lachen? Of t waar is weet ik niet, maar t bericht kwam uit de organisatie iig... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
is the schedule usually respected or do set times get all scrambled up like Ultra during WMC?? |
yes. no. |
|
|
| DJ_Release |
| quote: | Originally posted by jp
yes. no. |
great I love Holland already :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hoorde net dat de zaterdag uitverkocht is? |
Nou dan ga ik niet haha, heel makkelijk scheelt me weer geld.
Maar ik weet al bijna zeker dat het niet zo is.
UDC is namelijk altijd heel snel met het uitgeven van mailtjes als het uitverkocht is ;) |
|
|
| sndh |
| een echte timetable hoef ik niet te maken, denk dat ik alleen op de Renaissance locatie te vinden ben :) :eyespop: |
|
|
| dj_mdma |
yayyyyy only a few days left until the UKTA's hit DV
You wont even know what hit you :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by dj_mdma
You wont even know what hit you :D |
I don't think there will be much of NLTA to be seen in the Eurogrooves area, so indeed, we will not know :) |
|
|
| dj_mdma |
| quote: | Originally posted by basd
I don't think there will be much of NLTA to be seen in the Eurogrooves area, so indeed, we will not know :) |
you lot are missing out by not being there!! :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by dj_mdma
you lot are missing out by not being there!! :p |
Sorry, I don't really go for the Asian look :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
@win
BasD
DJ_MDMA
Eieregooie
Evil_E
Emre
Frank-HH
Frank
Franzelare (2 dagen met cam)
Freezel + 3 Aussies
High NRG
JP
Lex
Magik54
Moondog
NetX + Manu
Nwopper
Original + Remix
Partyhardy
Roger
sndh
SnuggLe+ Anke
Three O Three
Tijs08
Tim81 + Boukhari
UNIT-er
Webman
DJ_Release |
| quote: | Originally posted by Partyhardy
Erg relaxte timetable, Sasha 2,5 uur s'middags en met Hernan afsluiten, heerlijk!
|
Hernan mag ik na salou zeker niet missen:crazy: |
|
|
|
|