|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Goh het is morgen al :D |
overmorgen....:D |
|
|
| Phortje |
| Een vriend van me wil nog naar DV, heeft er nog iemand een kaartje over? :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb mijn poncho al klaar liggen! Kom maar op met die buien! |
wat is een poncho ook al weer??? is dat die grote hoed of die mantel met felle kleurtjes?? of nog iets anders???
en nog iets... lol @ stella nuttela |
|
|
| jp |
| Volgend jaar graag de helft minder festivals |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wat is een poncho ook al weer??? is dat die grote hoed of die mantel met felle kleurtjes?? of nog iets anders???
en nog iets... lol @ stella nuttela |
pon·cho (de ~ (m.), ~'s)
1 oorspronkelijk Mexicaanse mantel, vierkant stuk doek met een hoofdopening
2 regencape met een capuchon
www.vandale.nl als je nog eens wat zoekt op woordgebied... |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by jp
Volgend jaar graag de helft minder festivals |
Ik kom de zomer anders wel door :o |
|
|
| Evil_E |
| Weet iemand hoe het zit met pendelbussen op vrijdag? |
|
|
| Phortje |
| Ik ga er vanuit dat die gewoon rijden :p |
|
|
| Evil_E |
| Ja ik hoop het ook :) maar bij camping staat er niet echt wat over (alleen auto parking) en bij de normale informatie wordt er niets speciaals over vrijdag gezegd vandaar. |
|
|
| Muppy |
| de mensen die gaan: veel plezier komende dagen!ik zal aan jullie denken als ik morgen de radio op 538 heb staan! |
|
|
| jp |
Nog een paar uurtjes :D
Zo te zien blijft het zaterdag redelijk droog. Hopelijk hetzelfde weer als op Dominator :) |
|
|
| Gonzo |
Goed dan.
Ik moet dus zaterdagochtend werken voor een hele leuke beloning. Geen Nature One op vrijdag, geen dance valley op zaterdag. Ik ga gewoon lekker zaterdag naar Nature One.
Feit is: die kaarten van Dance Valley storen mijn uitzicht.
Ik bied dus aan:
Twee Weekendtickets Dance Valley voor 0,0 EURO. Enige voorwaarde: je mag ze ophalen in Zuid-Limburg.
Interesse? PM of mail |
|
|
|
|