|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
| Ben jaloers op de line up, maar ik ga toch wederom naar Deutschland op deze datum. Nature One is voor mij nog steeds vaste prik :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Gaat alleen de zaterdag, moet alleen nog ff een kaartje kopen....... |
|
|
| Matthijs |
| Ben er de volle twee dagen, wordt een leuke afterparty van Ibiza!! :crazy: |
|
|
| Phortje |
| Ook een weekendkaart in de pocket!! :D |
|
|
| @win |
Wat een bruut feest gaat dit worden zeg! :crazy:
Nu al zo'n zin in! Dit kan niet meer fout gaan :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by @win
Dit kan niet meer fout gaan :p |
jij zit niet op voetbal dus? :p |
|
|
| Tim81 |
| Haha! Ik heb voor Dance Valley een weekendkaart gekocht, maar het voetbalseizoen is dan pas in de voorbereiding! Dus dan kan ik best een oefenwedstrijdje missen... |
|
|
| M_Peror |
| Nog geen kaartje gehaald, maar waarschijnlijk wordt 't de zaterdag |
|
|
| Roger |
voor mij wordt het ook alleen zaterdag:)
zit even die filmpjes op de udc site te bekijken en ik heb er al weer enorme zin in:D |
|
|
| Tim81 |
Ik zag vanmorgen een paginagrote advertentie in de Telegraaf... al die namen brengen dan gelijk een glimlach op mijn gezicht! :D
Iemand enig idee hoe het met de kaartverkoop gaat?! Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Sensation (zonder dat de line up bekend is) binnen 10 minuten is uitverkocht, terwijl Dance Valley vorig jaar pas op de dag zelf uitverkocht was... Zoveel meer te zien, beleven, horen in Spaarnwoude als in de ArenA. Ook de sfeer is tijdens Dance Valley ongeevenaard en de afsluiting op de mainstage is wat mij betreft 10x zoveel kippenvel als iedereen in het win in dat stadion!
maar ja, wie ben ik!? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik zag vanmorgen een paginagrote advertentie in de Telegraaf... al die namen brengen dan gelijk een glimlach op mijn gezicht! :D
Iemand enig idee hoe het met de kaartverkoop gaat?! Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Sensation (zonder dat de line up bekend is) binnen 10 minuten is uitverkocht, terwijl Dance Valley vorig jaar pas op de dag zelf uitverkocht was... Zoveel meer te zien, beleven, horen in Spaarnwoude als in de ArenA. Ook de sfeer is tijdens Dance Valley ongeevenaard en de afsluiting op de mainstage is wat mij betreft 10x zoveel kippenvel als iedereen in het win in dat stadion!
maar ja, wie ben ik!? |
Waarschijnlijk dat een deel van de mensen de weersvoorspellingen afwacht......en Sensation White publiek is denk toch een andere doelgroep als DanceValley publiek. |
|
|
|
|