|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| translation: i'm about 15 km from the party area's and there was a break in the clouds (:cool:) and the sun started to shine. All day have been pooring rain... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
E N G L I S H please LOL
did it rain a lot on the grounds today?
it was kind of a miserable day when I arrived at Schiphol :o |
at the whole festival-ground there's 5 cm of water...they have closed the open-air area's and when the wetter gets better they will open them again. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by DJ_Release
E N G L I S H please LOL
did it rain a lot on the grounds today?
it was kind of a miserable day when I arrived at Schiphol :o |
Don't ask us to talk in English! This is a Dutch forum, so we will talk Dutch. Ask a question in English and we will try to answer it.
Otherwise we will get you tomorrow...muhahahaha! :nervous: |
|
|
| rtgr |
| Maar die regen ruikt zo lekker |
|
|
| NetX |
just got a call from JP
he says main closed off, 5-20cm water on the floor etc :)
heīll be back around 21.00 with pictures
oh well - itīll work out until tomorrow :)
nothing like dancing in the rain (and mud...)
just so that they open main from 21.30-23.00 :) |
|
|
| DJ_Release |
| quote: | Originally posted by NetX
just got a call from JP
he says main closed off, 5-20cm water on the floor etc :)
heīll be back around 21.00 with pictures
oh well - itīll work out until tomorrow :)
nothing like dancing in the rain (and mud...)
just so that they open main from 21.30-23.00 :) |
so if the main is closed, then where do all the DJs secheduled to spin there go???
oh well not a big deal since Iīm not that interested in mainstage DJs anyways |
|
|
| robin |
| quote: |
Het zit de organisatie van Dance Valley niet mee. Vanmiddag begon het driedaagse dansevenement, maar het terrein in Spaarnwoude is praktisch onbegaanbaar. Het programma is dan ook aangepast. Alle buitenpodia zijn gesloten. In enkele tenten gaat het evenement nog wel door.
"Het is zonde om een dure dj op te laten treden voor vijf mensen", vindt organisator R. Bout. De verschillende programma-onderdelen zijn ingekort, zodat alle artiesten binnen in de tenten toch te horen zullen zijn. Er zijn 13.000 kaarten verkocht voor vandaag. De organisatie schat dat er ruim 10.000 mensen aanwezig zijn in de tenten.
Bout heeft goede hoop dat het weer nog opklaart. "En als het droog blijft, sluit ik niet uit dat de mainstage alsnog open gaat." Waarschijnlijk is dit valse hoop. Volgens het KNMI zullen morgen talloze buien over het land trekken, waarvan sommige met onweer. Bang dat mensen zaterdag thuis zullen blijven, is B. Bout niet. "De mensen hebben toch redelijk wat geld betaald voor een kaartje. Die laten zich echt niet tegenhouden door wat regen."
|
Das mooi kut zeg :(
(all out-door stages have been closed, all djs are schedualed to spin shorter sets inside the tents. If the weather gets better again, main stage still might open.) |
|
|
| MaGiK54 |
Maat van me had vanmiddag gebeld....en hij was niet echt tevreden over de organisatie......hij heeft 1.5 uur in de rij moeten staan om het campingterein op te komen.....ze hadden 4 poortjes open en iedereen werd uitgebreid gecontroleert....na anderhalf uur was bijna alles al nat wattie bij zich had....:D
Ben zo blij dat ik niet op de camping sta....... :tongue2 |
|
|
| magrec |
Gewoon het beste van maken morgen :D
Misschien draait deep dish dan ook wel in renaissance tent, mogen ze joyce mercedes wel schrappen ... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Gewoon het beste van maken morgen :D
Misschien draait deep dish dan ook wel in renaissance tent, mogen ze joyce mercedes wel schrappen ... |
Of Zabiela... |
|
|
| Bouma-Bros |
| Zolang ze GVD aan de set-tijden van Sasha maar niks wijzigen vind ik alles best..... :o |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Zolang ze GVD aan de set-tijden van Sasha maar niks wijzigen vind ik alles best..... :o |
Ow dat zou zooooooooo klote zijn! nu staat hij dus voor 2,5 uur ingepland, korter is gewoon echt !
Net stukje op Veronica gezien over DV, stonden ze in de Eurogrooves tent, gewoon echt LEEG daar, totaal geen sfeer lijkt me dan...
Nouja laten we het beste er van hopen en dat het morgen gewoon helemaal los gaat! :cool: Kreeg net smssie van Emre en Tomiie was al erg vet, nu is Sasha bezig :) |
|
|
|
|