return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 50)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by emre
:wtf: You shouldn't drink so much tho :p


gaat ie dat zeggen!

Hij ligt gewoon binnen 2 minuten te slapen in z'n tent en wordt dan pas om 12 uur wakker op de zaterdag...:rolleyes: :o :conf:
emma
vrijdag begon het feest niet zo goed, 2 uur wachten in de regen om binnen te komen & tent opzetten in de regen :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

maar goed, heb me dan laten meeslepen door het hollands optimisme en me nix meer aangetrokken van de regenbuien en modderpoelen.

meteen in de Loveland-tent gekropen en daar klonk de muziek wel erg lekker. Toen wouden we naar Sasha gaan maar die bleek dus niet buiten te draaien & Carl Cox ook niet. We hadden pas de volgende dag ontdekt dat ze verhuisd waren naar de concept-tent, dat was dan wel weer spijtig.
De held voor mij vrijdag was Joris Voorn, die zette weer 'n heerlijk setje neer.



Zaterdag werden we gewekt in onze tenten om mee te doen aan de ochtendgymnastiek hahaha. Lekker ontbeten in't tentje en rond de middag eens 'n kijkje gaan nemen op't terrein.
'n beetje rond zitten crossen van de eene tent naar de andere.
De helden voor zaterdag waren Alexander Kowalski (mijn nieuwe technogod), Sasha & Carl Cox.


hier nog enkele pix













magikb
quote:
Originally posted by emre
:wtf: You shouldn't drink so much tho :p


:haha: :haha:
me drink...HA.. we all know who the real drinker is around here!

Curfews for everyone...LOL :tongue2
SnuggLe
TOPfoto's van de Renaissance hier: http://photo.spoekmedia.nl/dancevalley/2005/




Voor boven David zijn bed :p
Tim81
Die gozer maakt inderdaad altijd aardige plaatjes, laatst ook al van Digweed @ Motion

Wat kijkt die gozer rechts vooraan serieus bij het nemen van een foto... :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Tim81
Wat kijkt die gozer rechts vooraan serieus bij het nemen van een foto... :p

Hahaha idd!! wat een stakker :toothless
Tim81
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hahaha idd!! wat een stakker :toothless


Zegt die gozer die te pas en te onpas aan het filmen is met zijn telefoon!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Tim81
Zegt die gozer die te pas en te onpas aan het filmen is met zijn telefoon!

:) kusje
Tim81
lief
jp
Meneer de mot, deze ken nu wel unstikkie heur

basvh
Trouwens volgens mij had PVD het wel naar zijn zin, heb hem eindelijk een keer zien bewegen. :eek: :eek: :eek:
jp
quote:
Originally posted by basvh
Trouwens volgens mij had PVD het wel naar zijn zin, heb hem eindelijk een keer zien bewegen. :eek: :eek: :eek:



Goh hoe zou dat nou komen :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 
Privacy Statement