|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| Gister me enkel zwaaaaar verzwikt/enkelband stukje ingescheurd tijdens me werk. Maar ga zaterdag zoiezo, ik laat me daardoor echt niet tegenhouden. |
|
|
| Gonzo |
| Kaarten zijn inmiddels weg :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by basvh
Gister me enkel zwaaaaar verzwikt/enkelband stukje ingescheurd tijdens me werk. Maar ga zaterdag zoiezo, ik laat me daardoor echt niet tegenhouden. |
Aaarg, sucks kerel :( :( :mad:
Misschien kunnen we een Dance Valley rolstoel voor je maken? Heuvelop zal wel beetje lastig worden denk ;)
Kan je er wel beetje normaal op staan / lopen? |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Drugs are bad, m'kay! :whip: |
ahhhhhhhhhhh een snuifje op z'n tijd moet kunnen :crazy: |
|
|
| franzelare |
| mijn tas is ingepakt, alles staat klaar en ik ga dus zo ook die kant op :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Er zijn nog kaarten aan de deur te koop, mocht nog iemand op het laatste moment beslissen om te gaan. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Er zijn nog kaarten aan de deur te koop, mocht nog iemand op het laatste moment beslissen om te gaan. |
Ze hebben dus niet alles weggegeven... |
|
|
| SnuggLe |
http://partyflock.nl/photo/180651.html
Alleen vanwege deze foto wil ik zeker al even een kijkje nemen bij Villalobos. Nog nooit live gehoord (ja kort bij AWFS een keer).. dus ik wil nu wel eens zien hoe waisted hij is.
Wat een blijhoofdje zeg, hij lijkt hier al vet te trippen :D :D Ubercool. |
|
|
| Muppy |
| hmm het is echt kutweer! zonde jongens! maar hopen op beter weer voor morgen dan! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
http://partyflock.nl/photo/180651.html
Alleen vanwege deze foto wil ik zeker al even een kijkje nemen bij Villalobos. Nog nooit live gehoord (ja kort bij AWFS een keer).. dus ik wil nu wel eens zien hoe waisted hij is.
Wat een blijhoofdje zeg, hij lijkt hier al vet te trippen :D :D Ubercool. |
Hij draait toch in een buiten-area? Als het droog is dan ga ik wel even mee kijken :) |
|
|
| TranceFool |
| Ik hoop dat het morgen iets beter is dan dat het nu hier is, echt constant regen :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Hij draait toch in een buiten-area? Als het droog is dan ga ik wel even mee kijken :) |
Circo Loco is volgensmij een tent....
Iemand een plaatje van hoe het terrein eruit ziet??????
Neem aan Global, Hardhouse en Main als stages aan de 'verre' kant, en voor de rest alle tenten bij elkaar???? |
|
|
|
|