|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Heb vandaag kaartjes gekocht, dus SnuggLe & Anke van de partij.
Extrema maandag maar halen. |
|
|
| emre |
| Sticky graag mr Mod :D Dat verdient deze draad zeker |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by emre
Sticky graag mr Mod :D Dat verdient deze draad zeker |
Zeer zeker! |
|
|
| eieregooie |
| Uiteraard, ik vinnet alleen nog een beetje vroeg hehe... maar sticky wordtie zeker :) |
|
|
| Roger |
| wat een kutfeest.. dat hoeft toch helemaal niet sticky:p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Uiteraard, ik vinnet alleen nog een beetje vroeg hehe... maar sticky wordtie zeker :) |
Armade groupie :wtf: |
|
|
| magrec |
Moet hier ook nog kaartje voor kopen.
Had opzich best wel 2 dagen gewild maar ga niet op een camping zitten denk ik ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
Moet hier ook nog kaartje voor kopen.
Had opzich best wel 2 dagen gewild maar ga niet op een camping zitten denk ik ;) |
Vrienden van me probeerde me ook al over te halen........maar ik weiger ook in een tentje te zitten....... |
|
|
| franzelare |
lowlands is wel rete vet in een tendje maar ik denk niet dat dit het er bij zal halen.
als ik ga denk ik dat ik maar 1 dag ga |
|
|
| Original |
Vanmiddag kaarten gehaald, want hier moet ik dus zeker bij zijn!:eyes:
:D |
|
|
| Tim81 |
website is trouwens aangepast... (of ben ik de enige die al een tijdje niet heeft gekeken) Ziet er leuk uit!
KLIK
Mag nu toch echt wel sticky! Nog minder dan 2 maanden... maar de voorpret is na die heerlijke set van Hernan Cattaneo weer flink aangewakkerd :toocool: !!!! |
|
|
| emre |
| Werd GVD tijd ook :D |
|
|
|
|