|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| 549€ :nervous: |
|
|
| Roger |
| ja nederlanders zijn afzetters;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by emma
Alexander Kowalski (mijn nieuwe technogod) |
Hello, and welcome to 2003 :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Hello, and welcome to 2003 :p |
Hahaha, LOL, inderdaad.
Kowalski is bo-ring! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En van isolatie van omgevingsgeluiden lijkt me met zo'n klein dopje in je oor ook niet veel sprake :nervous:
Nu ja, Japanners kennende zal het wel één of ander fancy en duur gizmo'tje zijn dat wel degelijk werkt :) |
correct me when wrong. maar heb eens ergens geleerd dat je geluid met geluid op kan heffen.... ik ken systeempjes die omgevingsgeluid registreren en via een cpu het tegensgestelde (lees: opheffende) geluid meegeeft...
en over bass in je oor.... natuurlijk hoor je die wel.... als je nagaat dat een beetje bas-sinus een metertje of twaalf is, wat doe iedereen dan met een loei van een installatie in de auto of 5*5 woonkamer.... :whip: :whip:
(moet erbij zeggen dat mijn bas het lekkerste klinkt aan de andere kant van de tuin....:D ) |
|
|
| Djeebie |
| Die Shure dingen werken inderdaad. Op de een of andere manier weten ze het omgevingsgeluid buiten te houden. Je kunt dus gewoon mixen alsof je het met een normale koptelefoon doet. Ze zijn ook niet voor niets zo duur. |
|
|
| Eagle` |
| Leuk dat er een paar reviews zijn over goa-area :) Spijtig dat ik er niet bij kon zijn aan bas zen review te zien was het blijkbaar erg goed ;) :whip: |
|
|
| M_Peror |
Rijkelijk laat maar nog ff melden dat ik me ook goed vermaakt heb tussen de modder en natuurlijk was 't weer gezellig met de TA's, eerst met Rogier & Esther etc, later met Ruben.
Begonnen met wat stukjes van de Armada stage, Harry Lemon was bezig, was wel lekker om er in te komen, stukje Stonebridge ook wel ok maar niks bijzonders. Toen naar Renaissance om op tijd te zijn voor Sasha maar die Marcus James (en dus niet Steve Lawler, bleek) was ook al lekker bezig. Sasha begon ook goed, heb me de eerste tijd goed geamuseerd maar op de een of andere manier begon het wat te vervelen. Terug naar Armada voor Perry/Markus, maar ivm de regen weer terug de tent in bij Sasha. In die tijd (tien minuutjes of zo) is dat Ableton spul van 'm twee keer er mee genokt... beetje jammer. Vond Sasha eigenlijk wel tegenvallen, heb een paar sets hier op de pc die ik grijs draai maar op DV kon hij me gewoon niet zo boeien.
Nog even een uurtje Deep Dish meegepikt, lekker!, maar op de eerste tonen van Ben Sims maar snel gaan eten en via Armin (viel me eigenlijk ook een beetje tegen, ging van matig naar super lekker en weer terug) weer naar de main voor een heerlijke set van Ferry en daarna Paul van Dyk. Hoewel Paul niet helemaal mijn ding is, toch compleet uit m'n dak gegaan. Wat een paar goeie platen en een onevenaarbare sfeer daar bij de main met die lasers toch goed kunnen maken... :)
Ondanks de modder me super geamuseerd, ook met dank aan het zwaar meevallende weer (en het goede gezelschap :) ). |
|
|
| Remy D |
| Ik vond het ook echt gaaf!! Alleen vond ik Sasha niet bijzonder draaien. hahaha wel gelachen daar ondanks dat er bijna geen vrouwen te zien waren waar we stonden.. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vond het ook echt gaaf!! Alleen vond ik Sasha niet bijzonder draaien. hahaha wel gelachen daar ondanks dat er bijna geen vrouwen te zien waren waar we stonden.. |
Er stonden daar idd wel Schrikbarend weinig. Maar dat mocht de pret niet drukken.:toocool: :tongue2
Wat ook vet was toen ik de tent effe uitliep om naar de main te gaan, dat er een kerel (in vrij lichte kleding) als een achterlijke malloot kwam aanrennen uit die tent...1x raden wat er met hem gebeurde toen ie dat modderpad opkwam.... volgensmij zat de modder zelfs tussen zijn tanden:haha: :stongue: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
...... ik heb nog een paar korte filmpjes van mn cam. Kwaliteit is matig en mn cameramankwaliteiten zijn ook nog niet echt geweldig, maar toch misschien leuk om te bekijken.
3x Sasha (ergens in het eerste uur gok ik)
Openingstrack Infusion |
Super kick! :) jammer dat je niet langer hebt gefilmd, liever 1 van 1,5 minuut dan 10 kortere lijkt me, anywayz tof om te horen! :cool: Wat waren Sasha & Infusion super zeg! :toocool: |
|
|
|
|