|
[06-08-2005] Dance Valley - Spaarnwoude, Velsen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik was gisteravond met Lisa (Au.Ta) effe op Spaarnwoude. Best grappig om de heuvel te zien zonder 50000 man erop :D |
|
|
| basvh |
:rolleyes:
pics or stfu |
|
|
| basvh |
| Jacques Lu Cont heeft gecancelled, hij vond studiowerk met madonna belangrijker vervanger is FC Kahuna |
|
|
| ahp2002 |
| de dancevalley site is wel echt kicken, heb er echt zin in!! |
|
|
| @win |
| Nog een maand lang wachten en ijsberen :nervous: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by basvh
Jacques Lu Cont heeft gecancelled, hij vond studiowerk met madonna belangrijker vervanger is FC Kahuna |
Verdomme, ik had wel ff naar Jacques z'n Cont willen kijken :mad: |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by nwopper
Heb besloten dat ik alleen ga....want zoals gewoonlijk is niemand in mijn omgeving te porren voor goede sjit. Kom vast wel ergens wat NLTA's tegen die ik achter hun reet aan kan lopen ofzow :p :toothless |
jouw omgeving is waar? :) |
|
|
| nwopper |
| Zwolle! Maar ik heb gelukkig al wat mensen weten te porren! Maar je bent altijd welkom om mee te gaan. Zodra mijn nieuwe stufi binnen is.....Dance Valley here we come! :D :D :D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by nwopper
Zwolle! Maar ik heb gelukkig al wat mensen weten te porren! Maar je bent altijd welkom om mee te gaan. Zodra mijn nieuwe stufi binnen is.....Dance Valley here we come! :D :D :D |
Zeg ben je soms vergeten dan we vooraan bij Nu-NRG een heel klein groot feestje gaan vieren? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
jouw omgeving is waar? :) |
Ga je weer mee dit jaar Dijkstra?
Maybe heb ik nog 2 kaarten over. Ik ga namelijk op Dance Valley DJ Preach interviewen, een techno DJ, voor Partyflock. Dat gebeurt daar backstage als het goed is, dus heb ik gastenlijst. Dus kunnen de kaarten wat goedkoper weg (minus 5 of 10 euro). Ik hoor dat komende week denk ik. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by nwopper
Zwolle! Maar ik heb gelukkig al wat mensen weten te porren! Maar je bent altijd welkom om mee te gaan. Zodra mijn nieuwe stufi binnen is.....Dance Valley here we come! :D :D :D |
Ik weet niet hoor ken veel zwollenaren die naar dancevalley gaan. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik weet niet hoor ken veel zwollenaren die naar dancevalley gaan. |
Zeg wie ken jij allemaal die ik niet ken? ;) |
|
|
|
|