|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik vind het ook kut. Ik wil studio sport terug.
Gaan we actie ondernemen / starten? :) |
|
|
| New Wave |
| Vind het wel best zo. Nu piepen jullie nog maar straks als je er aan gewend bent dan heb je het er niet meer over. Bij Topgear zit toch ook reclame, daar hoor je niemand over. het is gewoon zo en zo zal het ook gaan. Actie voeren heeft geen zin. Je kijkt het toch wel :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het wel best zo. Nu piepen jullie nog maar straks als je er aan gewend bent dan heb je het er niet meer over. |
Drie keer per dag een stoeptegel in je poepgaatje went misschien ook wel een keer maar leuk is volgens mij anders.
En nee, ik spreek niet uit ervaring |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Drie keer per dag een stoeptegel in je poepgaatje went misschien ook wel een keer maar leuk is volgens mij anders.
En nee, ik spreek niet uit ervaring |
Mwjha je hebt groot gelijk, reclame tussen 2 wedstrijden is ongeveer hetzelfde als een stoeptegel in je aarsje. |
|
|
| DJ_Siesta |
| talpa suxxx, jezus wat een bagger reclame |
|
|
| Remy D |
| Heb vandaag zo lopen genieten van Wigan Athletic!!! Wat een gaaf team en hadden zoveel recht op iedergeval 1 punt maar in mijn ogen op nog veel meer!!!! Maar toch komt dat schijt Chelsea in de 93ste minuut op 0-1!! Wat kan het toch soms oneerlijk zijn.... en grote hulde naar held Arjen de Zeeuw.. |
|
|
| Tim81 |
Het voetbalseizoen is net gestart... en overal waar ik kijk zie ik voetbalbeelden! Vanmorgen op BBC de herhaling van Match of the Day, om 18.00 uur stukje live Zulte Waregem tegen Standard Luik en vervolgens Duitse Sportschau met o.a. fijne goals van Makaay! Natuurlijk om 19.00 uur vanavond Talpa en inderdaad effe wennen aan het nieuwe decor, de reclames, de statistieken, etc. Vervolgens op Ned. 2 weer het een en ander meegekregen van de Engelse competitie (Wigan idd strijdvaardig zeg!) en de Spaanse Supercup...
Nu ff een uurtje 'rust' en dan weer kiezen tussen Studio Voetbal (met Guus Hiddink) en het avondprogramma op Talpa (met Jack Spijkerman en Humberto Tan) :eyes: :eyespop: :crazy:
Als ik voortaan na een wedstrijd op zondagmiddag om een uur of 7 thuis kom vanuit de kantine hoef ik de bank niet meer af te komen...!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ze doen 1,5 uur over 5 wedstrijden :mad:
Wij willen beelden zien!!!!!!!!!!!!!! Geen geouwehoer en vooral geen reclame! :whip: |
Bij Studio Sport heb je anders ook 3 reclame's. Een lange vooraf en achteraf en na het 8 uur journaal weer in. Ik zie het verschil niet? Ik vind reclames tussendoor echt veel fijner. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by moogwai
Bij Studio Sport heb je anders ook 3 reclame's. Een lange vooraf en achteraf en na het 8 uur journaal weer in. Ik zie het verschil niet? Ik vind reclames tussendoor echt veel fijner. |
Die reclames vorig jaar kon je tenminste eenvoudig ontduiken, deze worden gewoon keihard in je gezicht geduwd. Ik snap het ook wel dat dat juist het doel is, maar ik vind het niet prettig. |
|
|
| SnuggLe |
Had het al in het andere topic staan: talpa ZUIGT.
- reclame
- 'interviews' met supporters (LEKKER BELANgrijk)
- slecht commentaar
- klote potten eerst
Het enige voordeel is dat je kan zien in welke minuut de wedstrijd zich bevindt. |
|
|
| Mindphaser |
KNVB: Amstel Cup wordt Gatorade Cup
15/8/2005 18:27
Het nationale bekertoernooi verandert van naam. De Amstel Cup heet vanaf 16 augustus de Gatorade Cup. De sportdrank-gigant steunt niet alleen het bekertoernooi maar is ook vaste leverancier van het Nederlands elftal en alle vertegenwoordigende elftallen van de KNVB.
Amstel blijft wel sponsor van de eredivisie. Om verwarring voor de consument te voorkomen heeft Amstel besloten om niet de KNVB beker én de eredivisie te sponsoren.
bron: vi.nl
-----------------
Ook weer zo nep om een toernooi en competitie de naam te geven van een sponsor.. hetzelfde geldt voor veel stadions.
Op de korte termijn vedien je er misschien wat mee maar op de lange termijn verlies je de identiteit en haken supporters en sponsers weer af. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ook weer zo nep om een toernooi en competitie de naam te geven van een sponsor.. |
Amstel is nou ook niet echt gekozen omdat ze het zo'n mooie naam vonden..
Het ergste vind ik nog de naam van het nieuwe stadion van Arsenal, het Fly Emirates Stadium ofzo. Bah. |
|
|
|
|