|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
En nu maar hopen dat Suarez wel blijft voor jullie :) Alves levert iig heel wat meer op :p ! Misschien koopt heerenveen Suarez wel ;) |
Suarez blijft wel. Er is hier op maandag altijd een sport programma op de lokale televisie, met de welbekende heer Piet van Dijken. Daarin is een tijdje geleden ooit gezegd dat Suarez het hier naar zijn zin heeft en hij eerst nog door wil groeien. Maarja, je weet nooit.
:) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Suarez blijft wel. Er is hier op maandag altijd een sport programma op de lokale televisie, met de welbekende heer Piet van Dijken. Daarin is een tijdje geleden ooit gezegd dat Suarez het hier naar zijn zin heeft en hij eerst nog door wil groeien. Maarja, je weet nooit.
:) |
Bij Talpa gister zeiden ze dat ie weg wilde :rolleyes: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by AirPole
Suarez blijft wel. Er is hier op maandag altijd een sport programma op de lokale televisie, met de welbekende heer Piet van Dijken. Daarin is een tijdje geleden ooit gezegd dat Suarez het hier naar zijn zin heeft en hij eerst nog door wil groeien. Maarja, je weet nooit.
:) |
Daarnaast vindt Jans het voor Suarez beter om nog minimaal een jaartje te blijven, heeft Luis het ontzettend naar zijn zin en ziet hij Nevland als zijn mentor, die echt ontzettend veel voor Suarez doet en hem begeleid. Ik heb Suarez echt ontzettend zien groeien het afgelopen jaar. Begin dit jaar kon hij nog geen sprint winnen van een logge verdediger, maar die bij die goals tegen Utrecht afgelopen donderdag, daar loopt hij ze er gewoon uit.
Alle tegenstanders roepen ook nog altijd dat het zo'n schwalbekoning is, dat was aan het begin van het seizoen zo, maar valt het gelukkig ontzettend mee. Zelfs die gele kaart van gisteren sloeg nergens op, de Jong trapt hem gewoon op zijn knie.
Nijland heeft gisteren in het supportershome ook gezegd dat er nog geen club zich heeft gemeld voor Suarez, dat het vrijwel zeker is dat hij nog een jaar blijft en dat hij alleen vertrekt bij een hoofdprijs.
en tja, voor een appel en een ei hoef je tegenwoordig niet meer te shoppen bij FC Groningen. (tenzij het een kutclausule betreft zoals bij Buijs) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Siesta
Bij Talpa gister zeiden ze dat ie weg wilde :rolleyes: |
Nee, bij Talpa zeiden dat hij zo snel mogelijk uit dat verschrikkelijke noorden weg moest. bleeeegh
type: "de eerste trein uit"
Daarnaast neem ik de heren die er gisteravond zaten totaal niet serieus, Frits Barend met zijn zelfverzonnen wetenswaardigheden, Jan Mulder die godzijdank Frits nog wel eens op zijn plek zit.
en Gullit.. tja. |
|
|
| FCB_Fanatic |
Hier in België is vandaag het nieuws verschenen dat Heerenveen interesse heeft in Sterchelle, een Belgische spits die dit seizoen topschutter is geworden met 21 goals. Zit daar iets van waarheid in? :)
GBA, zn huide ploeg zou € 4 miljoen vragen |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Nee, bij Talpa zeiden dat hij zo snel mogelijk uit dat verschrikkelijke noorden weg moest. bleeeegh
type: "de eerste trein uit"
Daarnaast neem ik de heren die er gisteravond zaten totaal niet serieus, Frits Barend met zijn zelfverzonnen wetenswaardigheden, Jan Mulder die godzijdank Frits nog wel eens op zijn plek zit.
en Gullit.. tja. |
Humberto tan maakte de opmerking dat hij gezegd heeft dat hij weg wilde, verder ontwikkelen. Opzich logisch.
Verder vind ik Talpa wel vermakelijk net als Voetbal insite:) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Hier in België is vandaag het nieuws verschenen dat Heerenveen interesse heeft in Sterchelle, een Belgische spits die dit seizoen topschutter is geworden met 21 goals. Zit daar iets van waarheid in? :)
GBA, zn huide ploeg zou € 4 miljoen vragen |
Zag ik vandaag inderdaad in het Algemeen Dagblad staan ja... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Hier in België is vandaag het nieuws verschenen dat Heerenveen interesse heeft in Sterchelle, een Belgische spits die dit seizoen topschutter is geworden met 21 goals. Zit daar iets van waarheid in? :)
GBA, zn huide ploeg zou € 4 miljoen vragen |
En nu is het wachten wanneer Ajakkes zich ook gaat meldden voor deze spits:rolleyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
En nu is het wachten wanneer Ajakkes zich ook gaat meldden voor deze spits:rolleyes: |
lang wachten dus...:D |
|
|
| AirPole |
Ja, hoor. Zit net op Talpa Jong Oranje - Jong Marokko te kieken, lopen er twee Marokkanen uit het publiek zomaar het veld op.
:stongue: :stongue:
Edit: nu lopen er nog meer van die mafkezen. Die lui moeten zich gewoon gedragen. Stadionspeaker riep net om dat het spel stilgelegd zal worden als dit zo doorgaat. |
|
|
| Siesta |
| Tsja de vooroordelen over dat volkje worden weer bevestigd. Wat een low life losers. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
En nu is het wachten wanneer die geweldige club AJAX zich ook gaat meldden voor deze spits:rolleyes: |
Mhow, genoeg Belgen hiero, vol is vol ;) |
|
|
|
|