return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 18)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by Djeebie
[OFFTOPIC]Day-V, bedoel je niet Too addicted met je custom status ;)[/OFFTOPIC]

beter 2 addicted... (van de yanken geleerd.. hoef je niet over dingen als grammatica na te denken....) het kan ook zijn dat ie hard op weg is om addict te worden...:D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Muppy
zeg laten we nou niet te vroeg juichen! voor hetzelfde geld word iedereen morgen ziek...

ALS IK HEN WAS ZOU IK ER IN IEDER GEVAL GOED ZIEK VAN ZIJN!!!!! wat een aanfluiting!! iemand het commentaar van van Gelder c.s. gehoord...? watjes zijn het!! en dat van nistelrooy dat doelpunt maakte (veryvery lucky) had ik ze nog niet eens gegund... sterker nog, in perspectief bekeken heeft Armenië een puike partij gespeeld waarin ze uiteindelijk gevaarlijker waren dan de tegenstander. de afzichtelijke shirts stonden net zo ver van oranje af als het ondermaatse geklooi, dat nog niet in de verte op voetbal leek, van dat stelletje sukkels. de enige die iets wezenlijks voor het team heeft gedaan is vd Sar... en dat nog met de nodige mate.
les 1: als het niet lekker loopt, dan ga je terug naar je basis: beheerst, gecontroleerd spel, zonder risico's!!! geen hakkies, overstapjes, buitenkant-stiftjes, handstandjes en dergelijke gepruts....Nee: concentratie!!!! binnenkant voet!! vóór de man spelen!! jezelf aanbieden!!! waarom tóch een man passeren, als je weet dat er nog twee achter hem staan...? (jaja dan staan er omgerekend twee (of meer, want rekenen kunnen ze al helemáál niet) teamgenoten vrij, maar sorry hoor, dan moeten die niet precies dáár lopen waar ze niet aanspeelbaar zijn....) zelfs van Basten deed eraan mee, en was in mijn optiek één van de meest flegmatieke coaches in de historie.
als er niet op korte termijn iets veranderd daar, vrees ik het ergste. sorry mensen, normaliter hou ik het redelijk kort, maar hieraan wilde ik toch effe iets toevoegen.
:whip: :whip:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by ZZandirt
geouwehoer

Hoe luidt dat spreekwoord ook alweer? De beste stuurlui staan aan de wal?
Dj_Day-V
quote:
beter 2 addicted... (van de yanken geleerd.. hoef je niet over dingen als grammatica na te denken....) het kan ook zijn dat ie hard op weg is om addict te worden...:D

:happy2:
Tim81
quote:
ALS IK HEN WAS ZOU IK ER IN IEDER GEVAL GOED ZIEK VAN ZIJN!!!!! wat een aanfluiting!! iemand het commentaar van van Gelder c.s. gehoord...? watjes zijn het!!

blabla...

Zeker zelf nooit tegen een op papier matige tegenstander moeten voetballen... Dat soort wedstrijden zijn vaak lastiger dan een toppartij en als het niet lekker loopt is omschakelen naar simpel voetbal helemaal een probleem!

Ik vind het al een hele vooruitgang dat dit NL-elftal een dergelijke slechte wedstrijd nu wel wint (dat is in het verleden wel anders geweest)! En door het verlies van Tsjechie is het toch nog een mooie avond geworden... nu nog 6 punten pakken tegen Andorra en Macedonie en het ticket voor Duitsland ligt klaar :D

Laat het wel duidelijk zijn dat ook ik de wedstrijd DRAMATISCH vond, maar op z'n Italiaans/Duits winnen is ook weleens lekker!
ZZandirt
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hoe luidt dat spreekwoord ook alweer? De beste stuurlui staan aan de wal?

hoho, ik beschouw slechts.... ik vertel nergens hoe ik het beter zou doen. en inderdaad winnen is winnen.. maar ook tegen een tegenstander van minder formaat zul je betere excuses voor zo'n wanprestatie moeten vinden.. dramatisch is het goede woord.. als je TOPSPORTER bent dan kan het gewoon niet voorkomen dat je "wel eens je dag niet hebt" en dan nog: niet met zijn 11-en tegelijk...

en nee, ik heb al 20 jaar geen bal meer aangeraakt. en daarvoor kon ik het ook al niet.. :D
Remy D
quote:
bla bla

:o wat een gast ben jij zeg, wat kan jij dom lullen.
ZZandirt
whaahaaa... inderdaad... 'n' proud of it..!!
serieuze commentaren houd ik voor serieuze dingen, inderdaad..
:thepirate :thepirate :thepirate

maar, zit ik er zover naast dan? kom op zeg!!

en jongens: LIGHTEN UP!!!! het lijkt wel of ik jullie persoonlijk aanval, gezien de reacties... (en dat was niet de bedoeling, trust me)
Teknikol
quote:
whaahaaa... inderdaad... 'n' proud of it..!!
serieuze commentaren houd ik voor serieuze dingen, inderdaad..
:thepirate :thepirate :thepirate

maar, zit ik er zover naast dan? kom op zeg!!

en jongens: LIGHTEN UP!!!! het lijkt wel of ik jullie persoonlijk aanval, gezien de reacties... (en dat was niet de bedoeling, trust me)

Tuurlijk is het ruk om Nederland zo te zien spelen, maar tis maar wat je er van verwacht. Iedereen roept al jaren dat en voor zoveel miljard in ons elftal rondloopt er maar bar weinig uitkomt. Remember Moldavië? Je maakt je druk om iets wat al jaren speelt. van Basten probeert het te veranderen.....net als Advocaat en v Hanegem dat probeerden.
BaRTeZ
tegen andorra gelijk beginnen met 3-3-4 of met 3-4-3 maar dan aanvallend. Geen gezeik, die gasten komen toch niet over de middenlijn :)

v.d sar

kromkamp bouhlarouz van bronckhorst

cocu van der vaart sneijder

kuyt vennegoor nistelrooy robben

DJ_Siesta
liever van persie ipv vennegoor
BaRTeZ
gio is geschorst.
Omschakelen naar 2-3-5 met Babel erin al extra spits
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Privacy Statement