|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
ga morgen naar de wedstrijd... ben benieuwd of het wat wordt..
heb het eigenlijk niet zo op oefenwedstrijdjes en verwacht met italie ook geen super spannende wedstrijd maar kon het toch niet laten weer een keer te gaan :) |
|
|
| New Wave |
| Aangezien van persie en van Nistelrooi niet mee doen ben ik bang dat ze enorm ingemaakt worden. Ik denk 0-4 ofzo. |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by New Wave
Aangezien van persie en van Nistelrooi niet mee doen ben ik bang dat ze enorm ingemaakt worden. Ik denk 0-4 ofzo. |
Huh... vage logica :s
Van Nistelrooij heeft weinig te maken met de verdediging.. zie dit nederlands elftal echt geen 4 doelpunten tegen krijgen maar je weet maar nooit natuurlijk.
Denk dat het een irrietante 1-0 wordt :toocool: |
|
|
| moogwai |
Wel jammer met al die blessures. Als je naar de vermoedelijke opstelling kijkt zie je veel talent, maar waar is de wereldtop op Cocu en Van De Sar na??
Ik verwacht er niet veel van vanavond. Italie is ook niet een land waar je lekker tegen kan ballen. Maar goed, ik zit straks toch in de trein naar Armin Only. |
|
|
| jp |
| Nou lekker dan, geen parkeerplaatsen meer bij de HMH door die westrijd :mad: |
|
|
| Mindphaser |
| volgens mij is die wedstrijd ookn og niet uitverkocht.. zal vast nog wel wat plek zijn |
|
|
| jp |
| Ik gooi 'm wel ergens in de Amsterdamse Poort, waarschijnlijk t.o. het politiebureau :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik gooi 'm wel ergens in de Amsterdamse Poort, waarschijnlijk t.o. het politiebureau :D |
Toen ik nog naar Ajax ging zette ik me auto altijd in Reigersbos. Overal gratis parkeren, metro vlakbij. |
|
|
| jp |
| De slagboom stond gewoon open. Gratis geparkeerd :D |
|
|
| MennoB |
| Tot nu toe heeft Guusje het met Australië toch best goed voor elkaar! Van mij mag hij met Australië naar het WK gaan! |
|
|
| jp |
| Alles beter dan die schenenschoppende tacovreters ;) |
|
|
| MennoB |
Verlenging..
En Uruguay mist 2 belangrijke speler: Recoba (gewisseld) en de aanvoerder (geblesseerd) dus Australië moet het toch wel kunnen afmaken, dan wel met de strafschoppen |
|
|
|
|