return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Idd wat een gemiet weer zeg Hobie :toothless
Gewoon bang dat ik je in ga halen enzo :P

Ach, ik heb mijn team gewoon openbaar. Pas als ik in de top 10 zit aan het eind gaat hij dicht. Lekker belangrijk, dat is juist het leuke van het spelletje, het van elkaar weten wat het team is.

net als vorig jaar zeker.. Gaf ik wat dingen door die ik had gewisselt, hop hop. week erna had brammetje zn team ook weer op dezelfde manier aangepast :p zo kan iedereen in de top 20 komen natuurlijk :stongue:

P.s. RENS BLOM :eyes: :eyes: :eyes:

EDIT: oke 1 tipje dan. Mn eerste PSVer is al opgesteld
Muppy
net nog maar even wat wijzingingen in mijn team aangebracht...

en rens blom kicks ass...al heeft dat niks met voetbal te maken!:o
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
net als vorig jaar zeker.. Gaf ik wat dingen door die ik had gewisselt, hop hop. week erna had brammetje zn team ook weer op dezelfde manier aangepast :p zo kan iedereen in de top 20 komen natuurlijk :stongue:

P.s. RENS BLOM :eyes: :eyes: :eyes:

EDIT: oke 1 tipje dan. Mn eerste PSVer is al opgesteld

Laat me raden, een middenvelder? ;) Niet eens zo'n slechte keuze als ik denk wie het is. Heb alleen geld te weinig. Ik ga ook zo rap mogelijk op PSV-ers over. Heb nu al wel 2 ajaxieden.....!

Maar ach Jasper, de eerste week kijken bij mensen die net zo veel punten hebben lukt meestal ook al, dan kaar je daar de 'gemene deler' uithalen :) Maar je mag nu iedere week wisselen, dus openbaar is wel zo leuk :)

..en ik weet gewoon dat je nu stiekem naar mijn team kijkt ;) :p
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Laat me raden, een middenvelder? ;) Niet eens zo'n slechte keuze als ik denk wie het is. Heb alleen geld te weinig. Ik ga ook zo rap mogelijk op PSV-ers over. Heb nu al wel 2 ajaxieden.....!

Maar ach Jasper, de eerste week kijken bij mensen die net zo veel punten hebben lukt meestal ook al, dan kaar je daar de 'gemene deler' uithalen :) Maar je mag nu iedere week wisselen, dus openbaar is wel zo leuk :)

..en ik weet gewoon dat je nu stiekem naar mijn team kijkt ;) :p

haha ik heb ook al naar jullie teams gekeken:p

wie is/zijn trouwens de slome donders?
New Wave
Ajax - Ado gaat naar 7 januari. hmmzzzz
TranceFool
quote:
Originally posted by Muppy
haha ik heb ook al naar jullie teams gekeken:p

wie is/zijn trouwens de slome donders?

C'est moi :D

Vind je het zo'n mooie teamnaam dan?
basd
En we zijn begonnen..

Niet echt heel boeiende pot, duurde wel een beetje lang tot AZ echt doordrukte maar Sparta was gewoon drie keer prut.. Die gaan het niet makkelijk krijgen als ze zo blijven voetballen.
Jappio
quote:
Originally posted by basd
En we zijn begonnen..

Niet echt heel boeiende pot, duurde wel een beetje lang tot AZ echt doordrukte maar Sparta was gewoon drie keer prut.. Die gaan het niet makkelijk krijgen als ze zo blijven voetballen.

Laten we het hopen :D
basd
Tering wat irritant dat Talpa, reclames tussendoor en veel te veel geouwehoer.
Jappio
quote:
Originally posted by basd
Tering wat irritant dat Talpa, reclames tussendoor en veel te veel geouwehoer.

en geen herhalingen meer na het stappen :(

PSV :haha: :stongue:

moogwai
quote:
PSV :haha: :stongue:

:whip:

Maar PSV staat wel 1 punt voor op Ajax :p en ik zie NAC ook wel stunten in de Kuip.

quote:
en geen herhalingen meer na het stappen :(

Inderdaad, die mis ik ook. Ik neem aan dat er vanavond ook nog wat beelden te zien zijn van de zaterdagavond.
TranceFool
Ze doen 1,5 uur over 5 wedstrijden :mad:
Wij willen beelden zien!!!!!!!!!!!!!! Geen geouwehoer en vooral geen reclame! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Privacy Statement