|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| Geen neus, geen kaas, Eindhoven de BAAS!:whip: :whip: |
|
|
| Siesta |
| wat een vette middag! Dondersvet!:D |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
was ajax kampioen geweest met een goaltje meer ? |
yups :(
of vitesse nog 1tje meer |
|
|
| dj_spare |
| wat een schitterende ontknoping! :D en een verdiende winnaar over het hele seizoen gezien: PSV |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wat een schitterende ontknoping! :D en een verdiende winnaar over het hele seizoen gezien: PSV |
ajax wordt vaak 'lucky ajax' genoemd. psv wint met de titel van vandaag niet alleen de landstitel, maar ook de beker als t gaat om de competitie van geluk :nervous: |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
BUll!!!! |
wees eerlijk, dit is toch door t oog van de naald kruipen wat PSV vanmiddag liet zien? begrijp me niet verkeerd, ik zeg dat ze t wel/niet verdienen of zo ... |
|
|
| @win |
| Ajax op 1 doelpuntje na net geen kampioen, Boogerd maar 6e in LBL... Het had zo'n mooie zondag moeten worden, zucht... :( |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
wees eerlijk, dit is toch door t oog van de naald kruipen wat PSV vanmiddag liet zien? begrijp me niet verkeerd, ik zeg dat ze t wel/niet verdienen of zo ... |
iedereen die vandaag landskampioen zou worden zou een lucky winner zijn, argument van jan doedel! |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
wees eerlijk, dit is toch door t oog van de naald kruipen wat PSV vanmiddag liet zien? begrijp me niet verkeerd, ik zeg dat ze t wel/niet verdienen of zo ... |
Ik bedoel hiermee het verloop en uitslag! Echt zo'n bookmaker uitslag. |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik bedoel hiermee het verloop en uitslag! Echt zo'n bookmaker uitslag. |
ooww, zoooow .... jaaaa, dat klopt :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Unique2701
yups :(
of vitesse nog 1tje meer |
aw, dat is dan echt wel pijnlijk, en spijtig |
|
|
|
|