|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
v.d. Vaart trouwens gewoon weer scoren voor HSV, zal hij het dan toch waar gaan maken...
Lionel Messi gaat dit seizoen definitief doorbreken bij Barcelona! Hij speelde al een goed toernooi WK <20, is nu geselecteerd voor het Argentijnse elftal en scoorde gisteravond 2x in een oefenwedstrijd voor Barcelona! Nog een concurrent voor Van Bommel op het middenveld.
PS. Zidane gaat gewoon weer voor Frankrijk spelen... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
PS. Zidane gaat gewoon weer voor Frankrijk spelen... |
Dan had ik het toch goed begrepen.. Zapte vanochtend even snel langs TV5 maar ik dacht eerst dat ik hoorde dat ie bondscoach werd... Werd al snel duidelijk dat dat toch (nog?) niet aan de orde was :p |
|
|
| SnuggLe |
Oke, ik heb een subleague aangemaakt bij Profcoach (50.000 deelnemers) op www.eredivisie.nl
Naam: Tranceaddict.com
Wachtwoord: progressive (:p)
Lijkt me leuk als er mensen van heir meedoen, netzoals aan de FOK! league die ook zo begint.
Om het goede voorbeeld te geven, hier mijn 3-4-3 team:
Terol - alex - Hansson - Escude
Landzaat - Krohn Dehli - T.Janssen - Caluwe
kuijt - Nevland - VHooijdonk
Wissels: Babos - Mastorovitsj - Bodnar - Fortes Rodrgiguez - Polak - Quansah - Den Ouden |
|
|
| TranceFool |
Profcoach ga ik ook meedoen.......ze hebben daar alleen zo'n gare proefperiode van een paar weken.
Met de Fokmanager doen we ook allemaal mee neem ik aan? Zal dit jaar wat actiever en serieuzer gaan meedoen :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, ik heb een subleague aangemaakt bij Profcoach (50.000 deelnemers) op www.eredivisie.nl
Wachtwoord: progressive (:p)
Lijkt me leuk als er mensen van heir meedoen, netzoals aan de FOK! league die ook zo begint.
Om het goede voorbeeld te geven, hier mijn 3-4-3 team:
Terol - alex - Hansson - Escude
Landzaat - Krohn Dehli - T.Janssen - Caluwe
kuijt - Nevland - VHooijdonk
Wissels: Babos - Mastorovitsj - Bodnar - Fortes Rodrgiguez - Polak - Quansah - Den Ouden |
Ik zal me ook ff aanmelden bij de subleage, maar zo op het eerste gezicht heb ik al 11 dezelfde spelers geselecteerd :rolleyes: Dat vind ik wel het nadeel van dit spel... Iedereen kan meteen de beste spelers selecteren.
Bij FOK is het juist wel leuk dat je eerst punten moet verzamelen! Wanneer gaat die van start? |
|
|
| basd |
Ik wilde best meedoen maar dat password ga ik echt niet intypen.. Behalve als het wordt veranderd naar progressivevanrond2000ennietdiemodernebliepjeselectrocrap.
Of ben ik gewoon te lui om een team te maken en bij te houden? |
|
|
| Remy D |
heb net een team gemaakt :tongue2 Remy United :crazy:
* PSV
* Gomes Verwijder Gomes uit je selectie Wissel Gomes
* FC Utrecht
* Di Tommaso Verwijder Di Tommaso uit je selectie Wissel David di Tommaso
* Vitesse
* Vreven Verwijder Vreven uit je selectie Wissel Stijn Vreven
* NAC Breda
* Zwaanswijk Verwijder Zwaanswijk uit je selectie Wissel Patrick Zwaanswijk
* Ajax
* Maduro Verwijder Maduro uit je selectie Wissel Hedwiges Maduro
* FC Groningen
* Seedorf Verwijder Seedorf uit je selectie Wissel Stefano Seedorf
* SC Heerenveen
* Bosvelt Verwijder Bosvelt uit je selectie Wissel Paul Bosvelt
* Willem II
* Reuser Verwijder Reuser uit je selectie Wissel Martijn Reuser
* Feyenoord
* Kuijt Verwijder Kuijt uit je selectie Wissel Dirk Kuijt
* Roda JC
* Koné Verwijder Koné uit je selectie Wissel Arouna Koné
* AZ
* Arveladze Verwijder Arveladze uit je selectie Wissel Shota Arveladze
* NEC
* Babos Verwijder Babos uit je selectie Stel Babos (NEC) op in je basiselftal
* RBC Roosendaal
* Fortes R. Verwijder Fortes R. uit je selectie Stel Fortes R. (RBC Roosendaal) op in je basiselftal
* Heracles Almelo
* Hoogma Verwijder Hoogma uit je selectie Stel Hoogma (Heracles Almelo) op in je basiselftal
* Sparta
* Schenkel Verwijder Schenkel uit je selectie Stel Schenkel (Sparta) op in je basiselftal
* ADO Den Haag
* Bodde Verwijder Bodde uit je selectie Stel Bodde (ADO Den Haag) op in je basiselftal
* FC Twente
* N'Kufo Verwijder N'Kufo uit je selectie Stel N'Kufo (FC Twente) op in je basiselftal
* RKC Waalwijk
* Hoogendorp Verwijder Hoogendorp uit je selectie Stel Hoogendorp (RKC Waalwijk) op in je basiselftal
en ajax word kampioen:tongue2 :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Profcoach ga ik ook meedoen.......ze hebben daar alleen zo'n gare proefperiode van een paar weken.
Met de Fokmanager doen we ook allemaal mee neem ik aan? Zal dit jaar wat actiever en serieuzer gaan meedoen :) |
Proefperiode ????? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Proefperiode ????? |
Proefdraaien tot 16 september
Het spel start aan het begin van de competitie. De telling voor de eindstand gaat pas in vanaf vrijdag 16 september. Zo kun je wennen aan het spel en kun je zien welke van je 18 eredivisiespelers je het beste kunt inzetten. Je kunt gedurende de hele proefperiode je selectie nog aanpassen. Daarna kun je pas weer tijdens de winterstop een aantal nieuwe spelers selecteren. Ongeacht de proefperiode kunnen nieuwe deelnemers zich gedurende het gehele seizoen registreren en voor de resterende periode meespelen.
Ben ook zeer benieuwd wanneer die fokmanager nou eens de lucht in gaat :) |
|
|
| Muppy |
hmmm het lijkt me wel grappig om met dit spel mee te doen!
eens kijken of ik zometeen een team kan maken! |
|
|
| SnuggLe |
Oke, de FOK!leageu is ook geopend! Dus schrijf je ook daar in!
Passwoord: progressive
Dus, doe je best! |
|
|
| SnuggLe |
FOK is nog leuker dan vorig jaar, je kan nu na IEDERE wedstrijd je team veranderen!
En ik doe niet van dat mietige dat ik mijn team niet laat zien, dus hier issie:
Je huidige team:
Bas Roorda FC Groningen 620.000 Keeper
Julien Escude AFC Ajax 1.182.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
Danny Buijs FC Groningen 622.000 Verdediger
Mathias Floren FC Groningen 613.000 Verdediger
Koen Laak, van de FC Groningen 600.000 Middenvelder
Said Boutahar N.E.C. Nijmegen 733.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 702.000 Middenvelder
Sjaak Polak Sparta Rotterdam 465.000 Middenvelder
Erik Nevland FC Groningen 750.000 Aanvaller