|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| AversusZ |
| zo dat was wel even genieten die wedstrijd tussen Barcelona en Panathinaikos :crazy: |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ajax 4-2 :D |
ja, vraag niet hoe: geheel geflatteerd en onverdiend |
|
|
| DJ_Siesta |
| SUPER FRIEZEN!!! jammer van de 0-0 we hadden wel degelijk kansen om CSKA moskou te verslaan. maja het is niet anders. 1 punt is op papier tegen moskou goede uitslag! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hoezo? Seedorf is een jood + een niet geliefde voetballer, dus deze reactie is meer dan voorspelbaar... |
Ik had het ook niet over de voorspelbaarheid, maar over de triestheid. Tuurlijk is het voorspelbaar dat Seedorf in Nederland wordt uitgefloten. Dat doen niet alleen supporters van psv, maar ook van Ajax en Oranje. Voorspelbaar, maar o zo triest. Die gast heeft meer bereikt dan de meeste voetballers van Ajax en psv bij elkaar, maar dat heeft hij natuurlijk niet aan zichzelf te danken. Hij kan namelijk voor geen meter voetballen volgens velen :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
weer niet van bommel?¿¿¿
Wat moet die kerel ooit doen om in het nederlands elftal te komen?? De beste/succesvolste nederlandse speler van dit moment!
pfffffffff
oja en Maduro wel! als er 1 NIET in vorm is op het moment is het Maduro wel, en die wordt wel geselecteerd........... Triest eigenlijk
oja 2: vennegooor! wat moet die houten klaas voorin, die dude krijgt bij psv ook al niks voor elkaar, heb me dood lopen ergeren afgelopen woesndag aan die dude! |
|
|
| BaRTeZ |
Maduro & Boateng wel, maar geen van Bommel. Niet te geloven dit
Zelfs Mathijsen zit alweer bij Oranje, heeft nog geen wedstrijd voor AZ gespeeld?!?!
En wat te denken van Castelen? Heb ik ook nog niet uitzienblinken dit seizoen...
Wel leuk voor Emanuelson dat ie erbij zit. Ondanks dat het niet echt een supertalent is, speelt hij de laatste weken bij Ajax erg sterk. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: |
En daarop maakt Van Basten en zijn rechterhand John van 't Schip zijn selectie rond. Is de eerste of tweede keus op de rechtsback-positie geblesseerd, dan komt automatisch de nummer drie in beeld. Vandaar dat Edgar Davids, Roy Makaay en Mark van Bommel niet van de partij zijn tegen Italië. Davids is als linkshalf op dit moment derde keus achter Phillip Cocu en Rafael van der Vaart. Makaay bekleedt dezelfde positie achter Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink, terwijl Van Bommel voorlopig Denny Landzaat en Wesley Sneijder voor zich moet dulden.
bron KNVB
|
Haha laat me niet lachen, Van Bommel is Derde keus!!! Waarom is hij dan als beste voetballer verkozen?? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Haha laat me niet lachen, Van Bommel is Derde keus!!! Waarom is hij dan als beste voetballer verkozen?? |
Die verkiezing staat natuurlijk los van de keuze van een bondscoach. Zou een mooie boel worden als een bondscoach rekening moet gaan houden met allerlei verkiezinkjes voor "beste" spelers.
Ik vind het wel mooi wat Van Basten doet. Hij heeft qua resultaat een imponerende reeks achter de rug, maar dat is voor o.a. de pers niet genoeg. D'r moet altijd even gezeken worden op dingen die niet goed gaan of niet zouden kloppen. Kritiek op het vertoonde spel vind ik wel terecht en Van Basten net zo goed. Dat heeft hij meermalen aangegeven.
Maar dat gezeik over Van Bommel zeg. Ongelooflijk. Van Basten heeft nou al tig keer uitgelegd dat Van Bommel met zijn huidige spel niet in zijn ideale elftal past. Dat is toch niet zo moeilijk te accepteren? Van Bommel moet zich opnieuw bewijzen en dan kijkt Van Basten met zijn staf wel of ze hem weer gaan selecteren. En dat bewijzen doet Van Bommel echt niet na twee goeie competitiewedstrijden en één Champions League duel :o |
|
|
| Opti |
De winnaar heeft altijd gelijk... als Van Basten denkt dat hij er niet goed in het team past, waarom zou hij hem dan wél selecteren? Wel zuur voor van Bommel hoor, want hij is inderdaad gewoon een goeie voetballer en gezien zijn kwaliteiten hoort hij er wel bij te zijn.
Aime Jacquet heeft voor Euro96 toch ook Cantona en Ginola thuisgelaten? Ze pasten niet in zijn concept/ploeg en hij liet Zidane (die zijn eerste grote toernooi speelde)+Djorkaeff het team leiden, waar ze de halve finale haalden...
Twee jaar later werd Frankrijk wereldkampioen met Zidane als uitblinker van het toernooi... |
|
|
| DJ_Siesta |
laat ze maar een pak slaag krijgen tegen italië....
met dit team win je geen topduels denkik, maarja we zullen zien.,.. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Van Bommel moet zich opnieuw bewijzen en dan kijkt Van Basten met zijn staf wel of ze hem weer gaan selecteren. En dat bewijzen doet Van Bommel echt niet na twee goeie competitiewedstrijden en één Champions League duel :o |
Bewijst Mathijsen zich dan wel met zijn eerste wedstrijd in een half jaar tijd? :o :rolleyes: Marco van Basten ziet het gewoon niet in hem zitten, heb het idee dat van Bommel het nooit goed genoeg kan doen in zijn ogen. Terwijl andere spelers die ook niet bepaald in topvorm zijn, als ze überhaupt al spelen bij hun club (Vennegoor bijvoorbeeld), wel geselecteerd worden. Als ik van Bommel was zou ik er een beetje moedeloos van worden! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
oja 2: vennegooor! wat moet die houten klaas voorin, die dude krijgt bij psv ook al niks voor elkaar, heb me dood lopen ergeren afgelopen woesndag aan die dude! |
Nee, hij is niet in beste best vorm, maar zijn spel is wel nuttig. Hard werken voorin en de verdedigers van de tegenstander bezig houden is ook belangrijk. Vennegoor bij het Nederlands elftal is ook logisch, want als er iets geforceerd moet worden voorin, kun je hem goed inbrengen. Wie moet je er dan anders voor selecteren? Ja, aals Van Hooijdonk in vorm is, zou ik ook voor Pierre kiezen, maar anders.... |
|
|
|
|