|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| neoxiatec |
| blijkbaar.... ach, het seizoen is niet over, en 1 van me betere quotes: gelukkig zijn er play-offs(ook al vind ik het een bagger systeem |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Remy D
En Ajax pakt gewoon nog de dubbel :tongue2 |
Welke dubbel bedoel je eigenlijk? een dubbele kater :D.
Gelukkig is Alex weer terug bij PSV...dus komt goed.
Volgend weekend ben ik in Ehv te vinden uiteraard! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Welke dubbel bedoel je eigenlijk? een dubbele kater :D.
Gelukkig is Alex weer terug bij PSV...dus komt goed.
Volgend weekend ben ik in Ehv te vinden uiteraard! |
Ehm ja beker pakken ze wel, titel is nu wat moeilijker. :eek: Maarja na die 1-5 boeide mij het kampioenschap niet echt meer. Ze hebben er al zoveel :tongue2.
Maar de goal van Messi tegen Getafe, de tering wat een goal :crazy: |
|
|
| Remy D |
Vlaamse tv is Rode Duivels zat!
BRUSSEL - Het Belgisch nationale voetbalteam komt bij thuiswedstrijden voorlopig niet meer op de Vlaamse televisie. Geen enkele zender heeft geboden op de uitzendrechten, aldus de Koninklijke Belgische Voetbalbond KBVB donderdag.
:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| neoxiatec |
| zo'n drama is het dus met belgisch voetbal... |
|
|
| The_G0dfather |
| Mooie reportage daarnet op NL3 over Cruyff in Catalonië. |
|
|
| magrec |
| Hehehe PSV PSV......:p |
|
|
| DjRV |
Heerlijk voor die lampies :stongue:
Wel hoerig dat die kaasjoden nu kampioen worden. Beetje jammer Gerrit, hoe dat Heerenveen zich laat afslachten . |
|
|
| basvh |
| liever die kaasmannekes dan dat antivoetbal en vreemdelingen legioen van psv. |
|
|
| Gonzo |
Serieus: liever de Lampekappies kampioen, dan die kaasneuzen...
Afijn: Roda wint weer eens uit in Breda :cool: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Heerlijk voor die lampies :stongue:
Wel hoerig dat die kaasjoden nu kampioen worden. Beetje jammer Gerrit, hoe dat Heerenveen zich laat afslachten . |
Tja dit seizoen is sowieso al KUT, en ik baal er ook best wel van dat dat domme ASLET wint. Maja :( |
|
|
| neoxiatec |
| az volgende week maar 1 puntje pakken en ajax 3 ben ik tevree.... heerenveen had de strijd om plek 5 vandaag wel ff wat bter hun best mogen doen! |
|
|
|
|