|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
liever van persie ipv vennegoor |
"Zijn wij nou zo slim of ben jij nou zo dom?" |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
"Zijn wij nou zo slim of ben jij nou zo dom?" |
ben jij nou een kansloze ajax supporter die alle ex-feyenoord spelers nisk vind? of lijkt het zo:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ben jij nou een kansloze ajax supporter die alle ex-feyenoord spelers nisk vind? of lijkt het zo:rolleyes: |
Het heeft helemaal niets met ex-feyenoorders te maken of dat ik voor Ajax ben. Om tot de conclusie te komen dat van persie slecht speelde hoef je geen kansloze ajacied te zijn. Hij was gewoon gigantisch slecht. Elke jan lul kon zien dat Vennegoor klasse beter speelde dan dat verwende arrogante mannetje. Je lult kinderachtig kerel, ik dacht dat je daar nu al overheen gegroeit was maar niets blijkt minder waar. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het heeft helemaal niets met ex-feyenoorders te maken of dat ik voor Ajax ben. Om tot de conclusie te komen dat van persie slecht speelde hoef je geen kansloze ajacied te zijn. Hij was gewoon gigantisch slecht. Elke jan lul kon zien dat Vennegoor klasse beter speelde dan dat verwende arrogante mannetje. Je lult kinderachtig kerel, ik dacht dat je daar nu al overheen gegroeit was maar niets blijkt minder waar. |
ik had niet zon hoogstaande achterliggende gedachte verwacht van jou.... hij was idd niet erg goed, maar vennegoor is meestal ook erg slecht, van persie heeft in de voorgaande wk kwalificatie duels erg goed gespeeld imo. Denk dat hij prima achter de spitsen kan spelen. Beter als vennegoor want die kan alelen maar koppen, maar is wel makkelijk bij dode spel situaties, maar mijn voorkeur gaat nog uit naar van persie, nog steeds 1 van de grotere talenten van nederland imo. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik had niet zon hoogstaande achterliggende gedachte verwacht van jou.... hij was idd niet erg goed, maar vennegoor is meestal ook erg slecht, van persie heeft in de voorgaande wk kwalificatie duels erg goed gespeeld imo. Denk dat hij prima achter de spitsen kan spelen. Beter als vennegoor want die kan alelen maar koppen, maar is wel makkelijk bij dode spel situaties, maar mijn voorkeur gaat nog uit naar van persie, nog steeds 1 van de grotere talenten van nederland imo. |
er zijn een paar kleine verschilletjes tussen die twee: vennegoor is langer en een héél klein tikkie steviger dan vPersie (minder "lichtvoetig"). Als ze allebei uit vorm zijn, dan beter gekozen voor diegene die er op ervaring en inzet uitkomt, vennegoor werkt, beweegt, is irritant, stoort enzovoort (en dat heb ik vriend Persie niet zien doen de laatste tijd). daar heb je meer aan als iemand die 234 x de bal hoog houdt alvorens hem àchter de man over de zijlijn te knallen. van Persie is een geweldige voetballer, maar dan moet je wel een geweldig elftal hebben. en dat is nou eenmaal niet het geval.
Vennegoor dus. bij gebrek aan beter... |
|
|
| Tim81 |
Tsjechie heeft het momenteel weer erg lastig! Na 45 minuten voetballen nog 0-0 thuis tegen Armenie.... straks kan NL zich vanavond al kwalificeren voor het WK :D
Oke, niet te vroeg juichen... binnen 10 minuten in 2e helft al 2-0! |
|
|
| New Wave |
| Wie verzint het om Andorra de kans te geven om zich te plaatsen voor een eindronde!! Dit is toch belachelijk!! Ze hebben 7 keer een bal aangeraakt en lopen enkel maar te schoppen. Die schijt(s) is al helemaal en drama..die gast heeft zijn ogen onder zijn grote teen zitten. Wat een hondelul. :p |
|
|
| DJ_Siesta |
precies afschaffen die kut wedstrijden, wat een immense kneuzen!
Wat ik echt kinderachtig vond was dat zon mongool van andorra ruud ging uitlachen na de gemiste penal! wat een kneus! En daarna geweldige actie van ruud toen ie 4-0 maakte, en dan weer kinderachtig om daar geel voor te geven!
optyfe met die kut scheids en dat kuttige kut andorra |
|
|
| TranceFool |
hahahaha die Ruud, geweldig :D :D
Hij werd trouwens eerst uitgelachen door die kerel toen hij die penalty miste. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahahaha die Ruud, geweldig :D :D
Hij werd trouwens eerst uitgelachen door die kerel toen hij die penalty miste. |
haha zoiets dacht ik al te zien ja...echt geweldig! hebben in een deuk gelegen hierzo!:D |
|
|
| New Wave |
| Prachtige actie van Ruud! Wat een amateurs zeg die gasten. maatregelen moetzen z enemen bij de Fifa. schandalig. |
|
|
| Jantjeuh |
Engeland flink op de bek tegen Noord-Ierland.. prachtig :D Fantastisch om te zien hoe die Ieren er voor gingen.. dat enthousiasme van dat volk op de tribune :eyes:
En ja, opzouten met dat kloterige Andorra. Maak anders een extra voorafgaande kwalificatieronde voor landen als Andorra, San Marino, Monaco, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Armenië, etc. en laat d'r maar twee van door gaan naar deze kwalificatierondes ofzo. Heeft die UEFA ranglijst tenminste ook nog nut.. alleen vrees ik dan het ergste voor België :D
Helaas die actie van Ruud na z'n laatste goal gemist :/ Iemand toevallig een cap/pic van ofzo? |
|
|
|
|