|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En nu de meeste Ajaxieden maar janken dat ze beter waren (sorry Djeebie ;)), maar: who gives a ! Feyenoord heeft gewonnen, dat is het belangrijkste! |
Hehe, ik constateer gewoon iets. Ajax was gewoon beter, maar ze hebben toch terecht verloren hoor. Moet je je kansen maar maken. Ik spreek je later dit seizoen wel ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
Bouma is dus naar Aston Villa, lekker bezig daarzo..
En kutfeyenoord red het toch niet... |
Dat kutajakkes al helemaal niet... |
|
|
| TranceFool |
| Az wordt gewoon kampioen :cool: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ajax was gewoon beter, maar ze hebben toch terecht verloren hoor. Moet je je kansen maar maken. |
Ben je dan wel echt beter als je je kansen niet maakt? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ben je dan wel echt beter als je je kansen niet maakt? |
Ik wil maar zeggen :) |
|
|
| Djeebie |
| Als je puur naar resultaat kijkt waren ze natuurlijk niet beter nee. Als je het geheel bekijkt waren ze wel beter. Qua veldspel en bezetting bedoel ik dan. Beter wil in dit geval trouwens niet zeggen goed, want Ajax was zeker niet goed. Net zo min als Feyenoord. |
|
|
| DJ_Siesta |
| ajax is ajax niet meer, als het zo doorgaat dan is blind ook weg voor de kerst. |
|
|
| BaRTeZ |
| Die Klompe mag mooi drie potjes vanaf de tribune toekijken. Belachelijke overtreding, die schorsing had van mij zelfs wel een wedstrijdje of 5 mogen duren. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL, uitgeluld? Volgensmij weet je neits anders te verzinnen! :D
Wat JIJ gisteren in het stadion dan?
:haha: :haha: |
nee ik moest werken. :p Ik heb nooit vrije weekenden. :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Die Klompe mag mooi drie potjes vanaf de tribune toekijken. Belachelijke overtreding, die schorsing had van mij zelfs wel een wedstrijdje of 5 mogen duren. |
mwoa.. 3 wedstrijden is wel voldoende, hij wil die bal keihard wegrammen lijkt wel, want hij haalt al uit, dan zet Hirayama pas het blok..
Natuurlijk was dit rood en zeker meer dan 1 wedstrijd schorsing. Maar ik vind de actie 100% begrijpelijk, dat gepingel met de bal bij cornervlag, zonder enig andere intensie dan de bal daar in de hoek houden, moeten ze afschaffen..
overigens kreeg een andere Groninger (Fledderus) in dezelfde wedstrijd een gele kaart omdat hij over de boarding sprong, met als doel de bal terugpakken van een heracles fan die deze niet teruggooide, ook de ballenjongens gaven even niet thuis. Begrijpelijk bij een 1-1 stand, maar geef aub geen geel, hij deed namelijk niks jegens de supporter.. |
|
|
| Djeebie |
| PSV gaat proberen Reiziger naar Eindhoven te halen. Ze moeten inderdaad iets doen, want ze hebben echt een probleem anders. |
|
|
| The_G0dfather |
| Rosenberg leek me toch behoorlijk goed tegen Feyenoord |
|
|
|
|