|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| jaja van Bommel toch in oranje, omdat snotneus sneijder geblesseerd is geraakt :p |
|
|
| New Wave |
De hele selectie van Ajax mag nog net niet naar een 16+ film kijken.
Ajax wordt weer 1 groot opleidings ploeg waarbij de twee uitschieters volgend jaar weggekocht worden. Is niet voor niets dat een trainer na 3 jaar wordt ontslagen. Ajax moet weer talentjes hebben. Kluivert, seerdorf, davids. wat van die grote negers. Niet van die slappe stadskindjes. |
|
|
| DJ_Siesta |
dit is nog niet zeker ouwe, niet alle geruchten geloven! Huntelaar zal wel inzien dat ajax gewoon een zinkend schip en een spitsenkerkhof is dus.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dit is nog niet zeker ouwe, niet alle geruchten geloven! Huntelaar zal wel inzien dat ajax gewoon een zinkend schip en een spitsenkerkhof is dus.... |
Ajax is een betere weg naar europees succes. Bij Ajax zitten meer scouts omdat deze meer contacten hebben en een beter 'gezicht'.
Bij heerenveen komt hij geen stap verder. Als hij niet naar Ajax gaat dan gaat hij wel naar PSV of Feyenoord. Feyenoord kan na gisteren ook wel een verse spits gebruiken. Ajax is zeker een goeie stap om te doen. |
|
|
| DJ_Siesta |
dat dachten Charisteas, Rosenberg & Anastaciou zeker ook, "een opstapje" naar europees succes.
Nee die jongen moet lekker naar PSV gaan, daar speelt ie jan "houten klaas" vennegoor zo uit de spits |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dat dachten Charisteas, Rosenberg & Anastaciou zeker ook, "een opstapje" naar europees succes.
Nee die jongen moet lekker naar PSV gaan, daar speelt ie jan "houten klaas" vennegoor zo uit de spits |
Van Basten, Rijkaard, Overmars, kluivert, seedorf, Bergkamp, Vd vaart, Edwin van der Sar, Nwankwo Kanu, Ronald de Boer, Frank de Boer, Michael Reiziger, Dani, Zlatan, Andy van der Meyde, Mario Melchiot, Dean Gorré, Richard Witschge, Cristian Chivu, Aron Winter, mido enzenzenzenznenz,
Kom jij maar eens met wat namen met hetzelfde kaliber van heerenveen. |
|
|
| DJ_Siesta |
Tja dat is het verleden, het verleden is het enige waar ajax op dit moment respect mee afdwingd.
ajax is ajax niet op dit moment, ze moeten snel zorgen dat ze wat van die kleuters uit het team gooien |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Tja dat is het verleden, het verleden is het enige waar ajax op dit moment respect mee afdwingd.
ajax is ajax niet op dit moment, ze moeten snel zorgen dat ze wat van die kleuters uit het team gooien |
Gaat er niet om of je nu respect als team dwingt. Als je als speler individueel goed speeld en de rest niet wordt je alsnog meegenomen naar het buitenland. Een scout komt niet voor het hele team maar voor een speler. Als het niet voor de aanvallers is dan is het wel voor een andere positie. Dus alsnog is ajax een goeie club voor Gentenaar. Scouts komen toch wel naar Ajax, ookal spelen ze kut. Systeem bij is Ajax altijd zo geweest. Emanuelson, Maduro en kornuiten worden na 4 jaar naar het buitenland geschopt.
Gentenaar staat blijkbaar enkel in het zich bij de nederlandse clubs.
Zie hem niet via Heerenveen bij een grote club komen.
Paar spelers van AZ hebben geluk gehad dat ze met Adriaanse mee konden want een keer schitterend betekend niet dat je altijd goed bent. Daar heb je toch een club voor nodig met meer aanzien bij de grote clubs in het buitenland. |
|
|
| DJ_Siesta |
| volgens mij kijken scouts echt wel verder dan hun "neus" lang is :p |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dit is nog niet zeker ouwe, niet alle geruchten geloven! Huntelaar zal wel inzien dat ajax gewoon een zinkend schip en een spitsenkerkhof is dus.... |
Het nog niet zeker nee, maar dat zeggen ze niet zomaar bij Studio Voetbal.
| quote: | Originally posted by New Wave
Feyenoord kan na gisteren ook wel een verse spits gebruiken. Ajax is zeker een goeie stap om te doen. |
Wenger zat voor Kuyt in de Kuip...Volgend seizoen zeker geen Dirk & Salomon meer bij F. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Het nog niet zeker nee, maar dat zeggen ze niet zomaar bij Studio Voetbal.
|
ach ze lullen wel meer daar, het is trwns meer Studio Ajax.... |
|
|
|
|