|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Nog 3 puntjes !! :eyes:
Zou toch een stunt wezen.. |
|
|
| Dj_Day-V |
Mooi niet :p
PSV kampioen:crazy: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Mooi niet :p
PSV kampioen:crazy: |
We'll see :stongue: |
|
|
| AirPole |
Ben geen Ajax -of PSV-fan, maar ik ben nog benieuwd wie de titel gaat pakken. Kom op man, toen PSV uit de winterstop kwam hadden ze 13 (?) punten voorsprong op de nummer 2. Het is toch echt zorgwekkend dat er nu nog slecht 3 punten verschil is tussen de nummer 1 en 2.
We zien het wel!
Owja, btw: straks eerst PSV - Liverpool kijken. |
|
|
| DjRV |
Naja heel simpel, het PSV hoe het nu speelt zegt nog meer dan die 3 punten voorsprong. Zit geen structuur meer in, geen kracht, tis gewoon geen team atm.
Het alom bekende Ronald Koeman effect. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Naja heel simpel, het PSV hoe het nu speelt zegt nog meer dan die 3 punten voorsprong. Zit geen structuur meer in, geen kracht, tis gewoon geen team atm.
Het alom bekende Ronald Koeman effect. |
Inderdaad. Kone en Alex vallen uit en het is gelijk kloten. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AirPole
Inderdaad. Kone en Alex vallen uit en het is gelijk kloten. |
Naja het is apart. Een echte Topcoach weet zijn team dan alsnog wel neer te zetten, zijn maar 2 spelers. De andere clubs hebben vaker geblesseerden,geschorste spelers gehad. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Naja het is apart. Een echte Topcoach weet zijn team dan alsnog wel neer te zetten, zijn maar 2 spelers. De andere clubs hebben vaker geblesseerden,geschorste spelers gehad. |
ze hebben wel meerdere blessures gehad, echter zijn dit 2 belangrijke spelers. Ik wil ajax welleens zonder Stam en Sneijder zien, dan is het daar ook een stuk minder vriend;)
PSV pakt de draad wel weer op denk ik. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
ze hebben wel meerdere blessures gehad, echter zijn dit 2 belangrijke spelers. Ik wil ajax welleens zonder Stam en Sneijder zien, dan is het daar ook een stuk minder vriend;)
PSV pakt de draad wel weer op denk ik. |
Stam is al meedere malen geblesseerd geweest en Sneijder.. naja we weten dat ie een paar keer geschorst is eh;) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Stam is al meedere malen geblesseerd geweest en Sneijder.. naja we weten dat ie een paar keer geschorst is eh;) |
Ja en toen speelden ze gelijk tegen Excelsior, dus niet te blij gaan doen ok? :p
Over 4 wedstrijden gaan we het zien! |
|
|
| AirPole |
PSV, PSV wat een boerendrama. Volgens mij had mijn cluppie het nog beter afgehandeld.
:p
(Vorig jaar in de zomer oefenwedstrijd tegen Liverpool gelijkgespeeld. :disbelief ) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Siesta
Ja en toen speelden ze gelijk tegen Excelsior, dus niet te blij gaan doen ok? :p
Over 4 wedstrijden gaan we het zien! |
Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar tegen excelsior deed zowel stam als sneijder mee. En toen PSV tegen Excelsior speelde deed Alex ook gewoon nog mee.
Excelsior  |
|
|
|
|