|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Siesta
iedereen die vandaag landskampioen zou worden zou een lucky winner zijn, argument van jan doedel! |
no way. psv had de allerminste kans. AZ is n goeie ploeg, maar wat die hadden vandaag? ... als je van te voren wist dat AZ zou verliezen, hadden dr weinig hun geld op PSV gezet als nieuwe landskampioen. plus, als je zo veel punten verspeelt in t laatste kwartaal van n competitie, en dan nog de titel pakt, dan kan je niet zeggen dat je n goeie ploeg die zonder geluk speelt. kijk anders maar vanaaf hoe vitesse in een van de laatste minuten een kans had MOETEN scoren .. maar niet deed. dat is écht geluk (voor psv dan)!
ik wil niet zeggen dat ajax t verdient ofzo, maar wat psv vandaag liet zien konden de supporters ook haast nie geloven. hence, the pure happieness! ;) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
no way. psv had de allerminste kans. AZ is n goeie ploeg, maar wat die hadden vandaag? ... als je van te voren wist dat AZ zou verliezen, hadden dr weinig hun geld op PSV gezet als nieuwe landskampioen. plus, als je zo veel punten verspeelt in t laatste kwartaal van n competitie, en dan nog de titel pakt, dan kan je niet zeggen dat je n goeie ploeg die zonder geluk speelt. kijk anders maar vanaaf hoe vitesse in een van de laatste minuten een kans had MOETEN scoren .. maar niet deed. dat is écht geluk (voor psv dan)!
ik wil niet zeggen dat ajax t verdient ofzo, maar wat psv vandaag liet zien konden de supporters ook haast nie geloven. hence, the pure happieness! ;) |
Als AZ had gewonnen, had het geluk gehad dat Ajax niet DIK won, en dat PSV zoveel verspeelde
Als Ajax had gewonnen, had het geluk gehad dat AZ het niet afmaakte en dat PSV zoveel punten had laten liggen
PSV heeft gewonnen door dat ze het geluk had dat AZ en Ajax faalden.
Geluk was the key afgelopen zondag ;) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
no way. psv had de allerminste kans. AZ is n goeie ploeg, maar wat die hadden vandaag? ... als je van te voren wist dat AZ zou verliezen, hadden dr weinig hun geld op PSV gezet als nieuwe landskampioen. plus, als je zo veel punten verspeelt in t laatste kwartaal van n competitie, en dan nog de titel pakt, dan kan je niet zeggen dat je n goeie ploeg die zonder geluk speelt. kijk anders maar vanaaf hoe vitesse in een van de laatste minuten een kans had MOETEN scoren .. maar niet deed. dat is écht geluk (voor psv dan)!
ik wil niet zeggen dat ajax t verdient ofzo, maar wat psv vandaag liet zien konden de supporters ook haast nie geloven. hence, the pure happieness! ;) |
Als AZ had gewonnen, had het geluk gehad dat Ajax niet DIK won, en dat PSV zoveel verspeelde
Als Ajax had gewonnen, had het geluk gehad dat AZ het niet afmaakte en dat PSV zoveel punten had laten liggen
PSV heeft gewonnen door dat ze het geluk had dat AZ en Ajax faalden.
Geluk was the key afgelopen zondag ;) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
no way. psv had de allerminste kans. AZ is n goeie ploeg, maar wat die hadden vandaag? ... als je van te voren wist dat AZ zou verliezen, hadden dr weinig hun geld op PSV gezet als nieuwe landskampioen. plus, als je zo veel punten verspeelt in t laatste kwartaal van n competitie, en dan nog de titel pakt, dan kan je niet zeggen dat je n goeie ploeg die zonder geluk speelt. kijk anders maar vanaaf hoe vitesse in een van de laatste minuten een kans had MOETEN scoren .. maar niet deed. dat is écht geluk (voor psv dan)!
ik wil niet zeggen dat ajax t verdient ofzo, maar wat psv vandaag liet zien konden de supporters ook haast nie geloven. hence, the pure happieness! ;) |
Als AZ had gewonnen, had het geluk gehad dat Ajax niet DIK won, en dat PSV zoveel verspeelde
Als Ajax had gewonnen, had het geluk gehad dat AZ het niet afmaakte en dat PSV zoveel punten had laten liggen
PSV heeft gewonnen door dat ze het geluk had dat AZ en Ajax faalden.
Geluk was the key afgelopen zondag ;) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Als AZ had gewonnen, had het geluk gehad dat Ajax niet DIK won, en dat PSV zoveel verspeelde
Als Ajax had gewonnen, had het geluk gehad dat AZ het niet afmaakte en dat PSV zoveel punten had laten liggen
PSV heeft gewonnen door dat ze het geluk had dat AZ en Ajax faalden.
Geluk was the key afgelopen zondag ;) |
Lekker gemakkelijk als je het over de laatste wedstrijd hebt. Als AZ wel had gewonnen, hadden ze het helemaal zelf gedaan en daar is geen geluk of wat bij. Zij stonden na 33 wedstrijden bovenaan, imo. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Lekker gemakkelijk als je het over de laatste wedstrijd hebt. Als AZ wel had gewonnen, hadden ze het helemaal zelf gedaan en daar is geen geluk of wat bij. Zij stonden na 33 wedstrijden bovenaan, imo. |
tuurlijk, elke ploeg die bovenaanstaat is terecht kampioen.
Maar AZ had wel geluk met het feit dat Ajax en PSV domme punten heeft gemorst. |
|
|
| @win |
Die sfeer op Anfield Road gisteravond! :eyes:
En alles aan AC Milan vanavond! :eyes:
Gaat weer een geweldige Finale worden!! |
|
|
| AirPole |
Tering wat een saaie wedstrijd he! Manchester Utd. kwam dus echt amper aan de bal, en wat was die Ronaldo sleeeeeecht. Teringjantje.
Op naar de finale. Liverpool - AC Milan. Hoop dat het wel een echte wedstrijd wordt en geen bang gedoe.
En Gerrit, zoals je het nu zegt ben ik het wel met je eens ja. |
|
|
| Unique2701 |
| Nah, de tweede helft speelde ManU wel een stuk beter, maar niet zo goed als Milan in de eerste helft. En ja, kaka rulez he. :p Ik ben blij met de winst van Milan.. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Nah, de tweede helft speelde ManU wel een stuk beter, maar niet zo goed als Milan in de eerste helft. En ja, kaka rulez he. :p Ik ben blij met de winst van Milan.. |
ik ben blij voor jou |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by jp
ik ben blij voor jou |
ik ben blij voor jou dat jij blij bent voor Unique. |
|
|
| jp |
mms://media.at5.nl/kortamsterdams/070501_kortdindag.wmv
:stongue: |
|
|
|
|