|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| wij gaan alweer Europa in, schitterend!! :crazy: |
|
|
| ThaMaestro |
| 'k Hoop dat Ajax van Gaal volgende week voor een 2e kan vernederen :D |
|
|
| AirPole |
Ik was er vandaag weer en het was weer ZWAAR te gek. Na de wedstrijd nog even naar het supportershome geweest en ff met de spelers gesproken. En wat heeft Utrecht een Ajax-publiek zeg. CONSTANTE stilte. Ga dan niet heen. op een gegeven moment zongen wij gewoon 'Come on, Utrecht!!', te gek voor woorden. Groningen de terechte winnaar van de play-offs? Ik dacht het dus wel. Undisputed.
Verder nog maar een ding te zeggen:
BOERE!!!! BOEREEE!!!! |
|
|
| Siesta |
| niet te stoer daar in groningen he ;) ! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
niet te stoer daar in groningen he ;) ! |
Play-offs:
Groningen - Feyenoord --> 2-1
Feyenoord - Groningen --> 1-1
Utrecht - Groningen --> 0-2
Groningen - Utrecht --> 2-1
---------------------------------------
Het was vandaag na de wedstrijd even die ontlading, en het is toch fijn om Europees voetbal te spelen. Er is toch niks mooiers??
:D :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik was er vandaag weer en het was weer ZWAAR te gek. Na de wedstrijd nog even naar het supportershome geweest en ff met de spelers gesproken. En wat heeft Utrecht een Ajax-publiek zeg. CONSTANTE stilte. Ga dan niet heen. op een gegeven moment zongen wij gewoon 'Come on, Utrecht!!', te gek voor woorden. Groningen de terechte winnaar van de play-offs? Ik dacht het dus wel. Undisputed.
Verder nog maar een ding te zeggen:
BOERE!!!! BOEREEE!!!! |
Niks aan toe te voegen. Wat ben ik blij met mijn seizoenskaart, die betaalt zich wel uit. :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Niks aan toe te voegen. Wat ben ik blij met mijn seizoenskaart, die betaalt zich wel uit. :D |
Morgen feestje op de Grote Markt vriend!!!
;)
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Siesta |
| ik kijk nu alweer uit naar SCH - FCG komend jaar, wat heb ik staan juichen na 2 x met 4-0 te winnen van de groningse boeren :D |
|
|
| dj_spare |
| Wij hebben in ieder geval weer voor de tweede keer op rij van de Nekkers gewonnen in de play-offs. Nu nog Utrecht -dat rijp is voor de slacht- verslaan en we staan voor de achterdeur naar europees voetbal. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Siesta
ik kijk nu alweer uit naar SCH - FCG komend jaar, wat heb ik staan juichen na 2 x met 4-0 te winnen van de groningse boeren :D |
Ongetwijfeld zullen we jullie weer het vuur aan de schenen leggen waarna, we vakkundig door de nieuwe Alves weggecounterd worden.
Ben blij dat die weer vertrekt. ;)
Vanavond feestje op de Grote Markt. :crazy:
BOERUUUH! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
'k Hoop dat Ajax van Gaal volgende week voor een 2e kan vernederen :D |
+1:D |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ongetwijfeld zullen we jullie weer het vuur aan de schenen leggen waarna, we vakkundig door de nieuwe Alves weggecounterd worden.
Ben blij dat die weer vertrekt. ;)
Vanavond feestje op de Grote Markt. :crazy:
BOERUUUH! |
En nu maar hopen dat Suarez wel blijft voor jullie :) Alves levert iig heel wat meer op :p ! Misschien koopt heerenveen Suarez wel ;) |
|
|
|
|