|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ja, hoor. Zit net op Talpa Jong Oranje - Jong Marokko te kieken, lopen er twee Marokkanen uit het publiek zomaar het veld op.
:stongue: :stongue:
Edit: nu lopen er nog meer van die mafkezen. Die lui moeten zich gewoon gedragen. Stadionspeaker riep net om dat het spel stilgelegd zal worden als dit zo doorgaat. |
Was daarna helemaal drama, bijna alle stoeltjes zijn eruit gesloopt. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Siesta
Verder vind ik Talpa wel vermakelijk net als Voetbal insite:) |
VI rocks en volgend jaar wordt Feyenoord kampioen!:D
(echt waar) |
|
|
| Donna |
| Heb r geen goed woord voor over |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Siesta
En nu is het wachten wanneer Ajakkes zich ook gaat meldden voor deze spits:rolleyes: |
:haha: :stongue:
ge hebt nog gelijk ook, Ajax heeft ook interesse :haha:
| quote: | EXCLUSIEF - Het wordt bijzonder moeilijk voor Anderlecht om François Sterchele volgend seizoen naar het Constant Vanden Stockstadion te halen. Paars-wit krijgt nu ook af te rekenen met Ajax. De Nederlanders zoeken een vervanger voor Klaas-Jan Huntelaar. Die vertrekt wellicht naar een Europese topclub.
Ajax lijkt ook veel meer geneigd dan Anderlecht om de transfersom van vier miljoen euro op tafel te leggen. Het is overigens niet de eerste keer dat de Amsterdammers een topspits uit de Belgische competitie komen halen.
Eerder werd ook Wesley Sonck al van RC Genk aangetrokken. Bovendien is het niet de eerste keer dat Germinal Beerschot en Ajax zaken met elkaar doen.
Anderlecht is niet bereid om meer dan 2,5 miljoen euro te betalen voor Sterchele. Dat wordt wellicht een groot probleem als clubs als Ajax zullen bieden op de topschutter. Verder heeft ook Newcastle interesse in hem. |
Bron: Belgiumsoccer |
|
|
| DjRV |
Ik wil geen Belg meer in de spits bij Ajax !! :whip: :whip:
En ook geen grieken meer !! :whip: :whip: |
|
|
| Siesta |
| achja de ajakjes scoutjes lopen gewoon de SCH scouts achterna, stelletje kutjode |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
achja de ajakjes scoutjes lopen gewoon de SCH scouts achterna, stelletje kutjode |
:haha: frusti |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
:haha: frusti |
ja, het is gewoon zielig! NEt als die hele club van jou :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
ja, het is gewoon zielig! NEt als die hele club van jou :p |
Altijd Zielig is een andere club, sorry, heb ik niks mee te maken :haha: |
|
|
| Donna |
| Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk... |
|
|
|
|