|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Jeej het sneeuwt in friesland
Volgens radio 1 staat de ajax bus stil op de afsluitdijk omdat ene dhr. W. Sneijder niet in de sneeuw wil voetballen. De geruchten gaan dat dhr Sneijder anders welleens koude tenen kon krijgen.
Danni Blind bekijkt de situatie positief "ik hoef nu in ieder geval geen excuus te zoeken voor de nederlaag"... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
Jeej het sneeuwt in friesland
Volgens radio 1 staat de ajax bus stil op de afsluitdijk omdat ene dhr. W. Sneijder niet in de sneeuw wil voetballen. De geruchten gaan dat dhr Sneijder anders welleens koude tenen kon krijgen.
Danni Blind bekijkt de situatie positief "ik hoef nu in ieder geval geen excuus te zoeken voor de nederlaag"... |
haha...ik ben bang dat we vanavond gaan verliezen:nervous: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha...ik ben bang dat we vanavond gaan verliezen:nervous: |
ajax heeft al 5/6 jaar niet kunnen winnen in het ALS, dus die kans zit er dik in dat ajakkes weereens gaat verliezen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
ajax heeft al 5/6 jaar niet kunnen winnen in het ALS, dus die kans zit er dik in dat ajakkes weereens gaat verliezen :p |
90 minuten zijn nog niet gespeeld he. :) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
90 minuten zijn nog niet gespeeld he. :) |
zeg alleen dat de kans er dik in zit he :):p |
|
|
| New Wave |
| Ajax gaat gewoon winnen, punt uit. :p |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ajax gaat gewoon winnen, punt uit. :p |
Nietes!! :D :crazy: |
|
|
| Siesta |
zooo frustrerend, ajax speelttttt zooooooo ontzettend slecht. En toch 0-2.. kut jode!
dit word een vreselijke kater morgen... aaaaaaaaaaaaa:( |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by New Wave
90 minuten zijn nog niet gespeeld he. :) |
|
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
zooo frustrerend, ajax speelttttt zooooooo ontzettend slecht. En toch 0-2.. kut jode!
dit word een vreselijke kater morgen... aaaaaaaaaaaaa:( |
Kan je nagaan hoe slecht de friezen gespeeld hebben. Als je van zo'n slecht spelend team verliest moet je bij je eigen club onder d eloep nemen. je zget er niet bij dat Yilderim ontzettend zat te prutsen. En dat de verdediging van Heereveen ontzettend zat te pitten. Tadaaaa. |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Siesta
zooo frustrerend, ajax speelttttt zooooooo ontzettend slecht. En toch 0-2.. kut jode!
dit word een vreselijke kater morgen... aaaaaaaaaaaaa:( |
:D
ach, psv speelt momenteel ook niet de sterren van de hemel maar wint ook overal zakelijk. |
|
|
|
|