|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
veel plezier! ik zal weer lekker voor de TV hangen vanaaf, snel ff wat werk voor school doen enzo!
ik ik denk dat het 2-2 word. |
|
|
| jp |
AZ stadion in aanbouw, vanavond geschoten vanuit de (rijdende) auto
 |
|
|
| Jantjeuh |
Goede eerste helft van PSV, jammer dat ze zich in de tweede helft ver lieten zakken, maakten ze het zichzelf moeilijk mee. Maar goed, eerste 3 punten zijn binnen :)
Mooi om te zien hoe Real op z'n bek ging.. Heerlijke goal van Kaka tegen Fenerbahçe trouwens. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
AZ stadion in aanbouw, vanavond geschoten vanuit de (rijdende) auto
|
erg netjes gedaan dan:p
ziet er trouwens wel mooi uit met die lucht op de achtergrond:o |
|
|
| raoel |
Tering, wat een wedstrijd!
1e helft was ver boven verwachting. Goed voetbal, schalke kreeg geen poot aan de grond. Beasley moest eigenlijk ook nog scoren toen hij alleen op de keeper af ging. Op die bal na en de goal van VoH geen echte kansen gehad. Wel een dwarrelbal van Simons en een goeie vrije trap van Beasley.
Het laatste beetje ontbrak vaak, maar wel veel gevaarlijke momenten.
2e helft was voor Schalke, maar uiteindelijk krijgen ze maar 1 kans. PSV kwam goed weg bij die kopbal. Ook nog één hele goede redding van Gomes en verder zeer solide verdedigd en geconcentreerd blijven spelen.
PSV moest via de zeer sterk spelende Afellay eigenlijk nog op 2-0 komen, maar dat gebeurde helaas niet.
Eerste helft zeer goed, 2e helft zeer spannend en wat een sfeer :crazy:
Zoals ik in mijn vorige post al zei, het gaat helemaal goedkomen met dit PSV. En niet alleen in Nederland want ook in Europa zie ik mogelijkheden. In de redelijk zware poule E verwacht ik nu dat PSV doorgaat naar de 2e ronde.
Dit team is nog helemaal niet ingespeeld en was over de hele wedstrijd gezien beter dan Schalke. Alex, Vayrynen en in mindere mate De Jong, waren er nog niet eens bij. Afellay groeit nog.
In de competitie kan PSV ook nog eens spelen met Ball en Koné waardoor sommige spelers dan wat rust kunnen krijgen. |
|
|
| moogwai |
| De eerste 3 punten zijn mooi binnen :) In de eerste helf vond ik PSV best goed. Verdedigend vrij sterk, vooral Farfan was erg gevaarlijk en Afellay speelde weer erg goed. 2e helft heb ik maar half gezien, want ik was op een feestje :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
blaat, mooi verhaal maar feyenoord wordt kampioen.. |
Die affelay wordt inderdaad een hele grote, als hij tenminste geen last krijgt van blessures en dergelijke. Wat een inzicht en wat een pass heeft die jongen!
Verder matige wedstrijd, Schalke viel mij wat tegen, en Addo :haha: |
|
|
| New Wave |
GOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!
Nog een mooie ook. :) Heeft niets met lucky te maken dit, prachtig prachtig prachtig. |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja maar toch speelden ze vrij kansloos. vooral die rosenberg..... Enigste die een voldoende scoren zijn Babel,Emmanuelson en Lindenbergh, rest was vrij matig. |
|
|
| Jantjeuh |
Sjongejonge wat heb ik me lopen ergeren aan die Rosenberg zeg :/
Bij rust had het gewoon drie, vier - nul voor Ajax moeten staan. Het gebrek aan scorend vermogen gaat ze weer eens opbreken, let maar op. |
|
|
| Tim81 |
ff serieus... AZ :eek: :( :mad: :whip:
In de competitie in 4 wedstrijden 1 tegengoal, nu tegen een bij elkaar geraapt zooitje (en dan bedoel ik allerlei nationaliteiten) ergens ver weg in Rusland maar liefst 5 tegentreffers...
Dat wordt nog een hele kluif thuis tegen deze counterploeg! |
|
|
| Djeebie |
| Wat een vette sig Tim! :eek: |
|
|
|
|