|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
met 15.000 naar 010 olé olé...:D
en die goal van huntelaar:crazy: |
|
|
| basvh |
| toevallig een avi of een wmv van de goals? |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
met 15.000 naar 010 olé olé...:D
en die goal van huntelaar:crazy: |
sja het is een goal, maar terecht was het totaal niet, maar weer voor de zoveelste keer, lucky ajakkes...
Waren trouwens gisteravond wel 2 HELE SLECHTE wedstrijden, vooral pisvee en aslet was niet om aan te zien.... Netof hadden ze lood in de schoenen...
Trouwens wat een held is die Juanfran toch??¿¿ heeft die gast OOIT welleens een goede voorzet gegeven?? Altijd een redelijke actie, en dan de voorzet... Als spits kun je er moedeloos van worden denk ik.. |
|
|
| raoel |
Alweer ff geleden dat ik hier nog wat gezevert heb.
Na een dramatische bekerwedstrijd in het Philips Stadion vorig jaar had ik besloten om die niet meer te bezoeken. Tegen AZ wilde ik eigenlijk nog wel, maar het kaartje was toch nog prijzig. Lekker op de bank gezeten dus. Achteraf gezien ben ik daar best blij om want ik vond het net als Siesta maar een slappe pot.
PSV was wat mij betreft de bovenligende partij. AZ wilde het op zijn PSV's spelen, maar dan moet je wel scoren zoals Lucius al ergens in een interview opmerkte, want dat doen "wij" namelijk wel altijd :).
Zie dat mijn laatste post nog is van voor de dramatische pot in Lyon. Uitgeschakeld zoals ik had verwacht. Wedstrijd was wel een dikke domper... Lyon simpelweg te sterk en na de rode kaart van Cocu was het niet te houden.
Kampioenschap is weer bijna binnen, dat gaat niet meer fout.
040 maakt gehakt van 020 in 010 :) ofwel; PSV pakt de dubbel. En dan is het een zomer lang met schrik afwachten wat er allemaal in Eindhoven blijft van de huidige selectie. Hiddink weg vind ik niet zo'n ramp. Grote trainer, maar PSV mag van mij wel wat atractiever gaan voetballen.
Maar de volgende spelers kunnen zomaar weg zijn volgend seizoen: Gomes, Alex, Ooijer, Cocu, Farfan. Dat mag gewoon niet gebeuren en ik denk ook niet dat PSV dat laat gebeuren... |
|
|
| moogwai |
Wel jammer dat het kampioensfeest al zo vroeg komt. Een mooie zonnige dag in Mei was beter geweest... maar goed misschien is het begin april ook mooi weer :)
Ook niet normaal die goal van Huntelaar :eyespop: |
|
|
| basvh |
| ik vond die goal eigenlijk nog wel tegenvallen, had aan de verhalen te horen een omhaal alla v basten verwacht. Die van Huntelaar ging maar lafjes de hoek in. |
|
|
| Jappio |
| KAMPIOENEN ole ole!!:stongue: :crazy: :tongue2 |
|
|
| HBtje |
Play-offs zijn begonnen...
Goed begin Vitesse in ieder geval :D |
|
|
| Dj_Day-V |
Morgen Top Oss - Nac Breda
Hoppelijk thuis wat punten scoren :D |
|
|
| Siesta |
hahahaa dat fietstas toch!! 4-0 vooor en dan 4-4!
:stongue: |
|
|
| basvh |
| en we zwaaien met zijn allen naar de kuip! |
|
|
| HBtje |
Het is woensdag, 13 september. Welkom in de Euroborg voor de wedstrijd FC Groningen - Barcelona
:eyes: |
|
|
|
|