|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| wrom praten we nog over vorig jaar... 2005-2006 thread? :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wrom praten we nog over vorig jaar... 2005-2006 thread? :p |
Omdat psv vorig wel kampioen werd. :haha: :haha: :haha: :haha:
:rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
denk dat ze het dit jaar ook nog wel halen...
;)
wel spannend zeg |
|
|
| Donna |
| Wacht maar tot feyenoord weer terug is,lalalala |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
Wacht maar tot feyenoord weer terug is,lalalala |
de kakkies? Die zien we eerst niet meer terug gok ik zo :p |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik wil natuurlijk niet heel vervelend doen, maar tegen excelsior deed zowel stam als sneijder mee. En toen PSV tegen Excelsior speelde deed Alex ook gewoon nog mee.
Excelsior |
Sja tegen Excelsior is niemand gemotiveerd, tegen dat soort anti-voetbal krijg je er gewoon geen zin meer in. Schande voor de Eredivisie, voegt niks toe. Dan heb ik liever de SuperBoeren! :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
Sja tegen Excelsior is niemand gemotiveerd, tegen dat soort anti-voetbal krijg je er gewoon geen zin meer in. Schande voor de Eredivisie, voegt niks toe. Dan heb ik liever de SuperBoeren! :D |
Hoerige relkikker dat je er bent ! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Wacht maar tot feyenoord weer terug is,lalalala |
Ik weet niet of ik nog tele2 heb in 2089 :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Hoerige relkikker dat je er bent ! |
Kom op! Ekselsnor hoort niet thuis in de Eredivisie :p |
|
|
| AirPole |
| Inderdaad. Twee clubs uit Rotterdam is meer dan genoeg. |
|
|
| Remy D |
Echt erg kansloos die rellen van Manchester supporters, al die rellen zijn natuurlijk kansloos. Maar als de UEFA een beetje rechtmatig is tyfen ze United er nu ook meteen uit. Maarja dat zal nu wel niet gebeuren, nu Manchester al in de verdedeging gaat en de schuld meer bij de italiaanse politie legt......
Jammer van AZ maar die winnen volgende week toch wel. :D
En Ajax pakt gewoon nog de dubbel :tongue2 |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
En Ajax pakt gewoon nog de dubbel :tongue2 |
RKC uit, altijd lastig :stongue: |
|
|
|
|