return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Ik denk dat PSV gewoon weer kampioen wordt, die hebben goede vervangers aangetrokken. het team is stabiel en volwassener na vorig seizoen. Alex en Gomes bv kunnen alleen maar beter geworden zijn na zo'n seizoen.
Ajax zal ongetwijfeld lang aanhaken en 'gewoon' 2e worden. Feyenoord zie ik nog wel in de top5, maar zal voorbijgestreeft worden door AZ en Twente. Om de plaatsen 6 t/m 9 (europees) zal het gaan tussen Groningen (goed ingekocht en er komt nog meer!) Heerenveen (stabiel) en NAC (mits de oudjes fit blijven) Vitesse en Roda JC
Men kan bij NAC ook teveel verwachten van de nieuwelingen, daardoor kan het seizoen ook nog wel een dikke sof worden..

Degradatie zal gaan tussen ADO, RBC, RKC (waar zijn de verdedigers???) Heracles en Sparta

FC Groningen europees!!! olé
Tim81
Ik heb mijn team voor Profcoach ook z.s.m. samengesteld, zonder echt op onderzoek uit te gaan, want het is inderdaad niet echt snel daar... Al zag ik wel dat bijna iedereen dezelfde spelers selecteert, omdat er geen 'budget' is kan je van elke club gewoon de beste speler selecteren. Wel leuk dat je systemen kan kiezen!

VI:
- Van Persie gisteravond voor Arsenal ook gelijk weer 2x gescoord bij zijn rentree tegen Beveren...

- Overal veel geblesseerde spelers in de voorbereiding (Twente 6 man tijdens oefenwedstrijd tegen Emmen!)

- Baros misschien naar Everton, voor Schalke was hij te duur... maar The Toffees willen hem voor de CL-voorronde tegen Kromkamp & co presenteren!

- Transfer Davids afgerond naar Tottenham, Martin Jol is goed bezig! Ik denk dat hij zomaar wel eens de opvolger van Ferguson zou kunnen worden...
Evil_E
quote:
Originally posted by basd


Morgen spierpijn denk ik, voorbereiding is hier ook weer begonnen..


Voetbal je ook bij Drienerlo?
Gisteren ook weer eerste training gehad, spierpijn valt nog mee.
Was vorig jaar trainend lid en nu voetbal ik er ook.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Evil_E
Voetbal je ook bij Drienerlo?
Gisteren ook weer eerste training gehad, spierpijn valt nog mee.
Was vorig jaar trainend lid en nu voetbal ik er ook.


Bas is zo ongeveer MISTER Drienerlo.
De razende rooie linksachter :p
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bas is zo ongeveer MISTER Drienerlo.
De razende rooie linksachter :p

Mister Drienerlo, nee
Razend, nee
Rood, nou okee dan
Linksachter, ook al niet :p

On a side note: Nou is Ron Vlaar ook al geblesseerd. Kromkamp weg.. Gaat lekker zo.
raoel
Ik ben ook wel benieuwd of de play offs invloed hebben op het einde van de competitie.

Als een club 2e staat en geen kampioen meer kan worden, maar ook zeker bij de eerste 5 eindigt kan die club de laatste wedstrijd(en) rustig aandoen en spelers en krachten sparen.

De regels van de play offs zijn volgens mij als volgt:
de kampioen speelt CL.
De nummers 2 t/m 5 spelen om 1 plaats in de voorronde van de CL en om 2 plaatsen in de UEFA-cup.
De verliezer van die "poule" speelt tegen de winnaar van de nummers 6 t/m 9 om het 3e UEFA-cup ticket.

Zo kan het dus zijn dat de nummer 5 CL gaat spelen en de nummer 9 UEFA-cup speelt.

Gaat zoiets eigenlijk ook gebeuren met promotie / degradatie voetbal? Ik heb daar wel eens iets over gelezen of komt dat pas in de toekomst?


Gaat PSV nog aan Kalou trekken of niet? Ik ben van mening dat Feyenoord inmiddels duidelijk is geweest. Ze verkopen hem niet. PSV moet dat accepteren en verder niet stoken.
Veel mensen zitten ondertussen op PSV af te geven omdat ze nogmaals een bod uit hebben gebracht. Echt onzin, want Feyenoord is tot deze week niet duidelijk geweest.

Eerst zei Wotte dat PSV maar eens met een goed bod moest komen. Ze kwamen, maar het was niet goed genoeg. Vervolgens deed PSV dat nogmaals en zegt Wotte dat PSV geen onrust moet proberen te maken. Daarna melden ze weer iets anders. Iets in de trant van; er valt altijd te praten. Een 3e bod en nu brengen ze daar naar buiten dat het onbespreekbaar is.

Wotte doet wel vaker uitspraken waar hij later op terug komt.
Feyenoord moet de schuld bij zichzelf zoeken als er nu onrust is. Het is bespreekbaar of niet!
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Moens (Willem II) begon zijn carriere in het betaalde voetbal in Rotterdam bij Excelsior!

Van Persie speelde in de jeugd bij Excelsior, toen zijn vader daar 'problemen' kreeg maakte hij de overstap naar Zuid.

Kenner :p :o


helemaal goed ;)

Ik focus me dit jaar weer alleen op de FOK-league. In het kader van de verzadiging uiteraard :)
New Wave
Zo aan de blesurebank van Ajax kunnen we vandaag Lindenbergh toevoegen.
Wellicht ook nog Heitinga maar dat was minder ernstig. Gaat dus lekker voor het begin van competitie.
Jappio
en na het aanstaande vertrek van bouma en lucius kunnen we dus wel stellen dat Feyenoord het beste uit de voorbereiding komt :o :D
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Jappio
en na het aanstaande vertrek van bouma en lucius kunnen we dus wel stellen dat Feyenoord het beste uit de voorbereiding komt :o :D


Charlton Athletic – Feyenoord 2-0

Scoreverloop:
60´ 1-0 Bent
62´ 2-0 Bent

:o

Jappio
opstelling feyenoord :o

quote:
Opstellingen
Feyenoord: Lodewijks; Östlund (46´ Snoyl), Greene, Saidi, Bahia; De Graaf; Paauwe, Ghaly (78´ Hofs); Vincken, Kuyt (84´ Pardo) en Kalou (65´ Castelen/78´ Hirayama).
Djeebie
quote:
Originally posted by Jappio
opstelling feyenoord :o

Opstellingen
Feyenoord: Lodewijks; Östlund (46´ Snoyl), Greene, Saidi, Bahia; De Graaf; Paauwe, Ghaly (78´ Hofs); Vincken, Kuyt (84´ Pardo) en Kalou (65´ Castelen/78´ Hirayama).


:haha: Veel plezier komend seizoen :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 
Privacy Statement