|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Die man is gewoon zo straight als t maar kan imo.
Ik had gehoopt dat ie iets minder principieel zou zijn en t belang van Feyenoord belangrijker zou vinden dan dat gedoetje met die bosz maar het ziet er niet naar uit.
Een combi met Mario Been zou echt vet ruleren.
Heeft ie eigenlijk alles al rond met die marrokanen of hangt dat nog een beetje met losse eindjes aan elkaar?
Want tot die tijd is toch alles nog mogelijk denk/hoop ik;) |
|
|
| Remy D |
| Als ik Feyenoord was zou ik ook zeker voor Willem gaan. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Die man is gewoon zo straight als t maar kan imo.
Ik had gehoopt dat ie iets minder principieel zou zijn en t belang van Feyenoord belangrijker zou vinden dan dat gedoetje met die bosz maar het ziet er niet naar uit.
Een combi met Mario Been zou echt vet ruleren.
Heeft ie eigenlijk alles al rond met die marrokanen of hangt dat nog een beetje met losse eindjes aan elkaar?
Want tot die tijd is toch alles nog mogelijk denk/hoop ik;) |
Volgens mij is dat nog niet rond, nee. Maar van Hanegem zei wel bij Voetbal Insite dat ook hij open stond voor een gesprek met Bosz. Maarja, die kerel is soms ook wel erg onduidelijk hoor, als ie daar zit.
:) |
|
|
| AirPole |
Er wordt hier op de lokale radio gemeldt dat Feyenoord nu onze trainer Jans, maar ook Foeke Booy van Utrecht op hun lijstje zou hebben staan. Verder nog Advocaat en de Noorse trainer Trond Sollied. Jans zit lekker met de selectie in Marbella, dus die heeft nog niet gereageerd. Wat is dit nou voor bull?
Feyenoord, ga lekker achter van Hanegem aan, wil je? |
|
|
| Donna |
Jans zie ik wel zitten eigenlijk,snap wel dat jij dat nou net weer niet zo ziet zitten *hehe*
Foeke moeten ze niet doen dat wordt niks.
Willem moet t gewoon gaan doen,hele dikke PUNT;) |
|
|
| Siesta |
| willempie gaat al aapjes trainen bij Marokko, en die wil niet bij feyenoord. Groot gelijk heeftie met die ransmongolen als Wim Janssen en Peter Bosz:rolleyes: |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
'k Hoop dat Ajax van Gaal volgende week voor een 2e kan vernederen :D |
and so be it :D! |
|
|
| AirPole |
Klotezooi man. Ik wilde AZ graag verder zien gaan!!!
Grrrrr. |
|
|
| neoxiatec |
Ryan Donk :happy2:
Eerst bezorgt hij ons de KNVB beker..
en nu de winnende 2-0 voor CL voorronde |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
Ryan Donk :happy2:
Eerst bezorgt hij ons de KNVB beker..
en nu de winnende 2-0 voor CL voorronde |
1 troost; zonder hem was t miss ook wel gelukt ;) |
|
|
| neoxiatec |
| week ook wel, maar hij speelt weer een "hoofdrol" zonde dat hem het overkomt want is gewoon goeie verdediger |
|
|
|
|