|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Volendam pakt de eerste periode!
Wij hebben vanavond 0-5 weten te winnen in Groningen en staan direct bovenaan... Teletekstpagina 801 en 848 staan wel heel mooi :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
Volendam pakt de eerste periode!
|
ja verdomme...echt een enorme blunder van die keeper!helaas voor dordt:( |
|
|
| Remy D |
| Wat een kutwedstrijd!!! Gelukkig een topgoal van Ruud... Toch weer een bewijs dat kleine landen niet echt meer bestaan in Europa, en ik zie toch 10 x liever Nederland spelen tegen een groot gerespecteerd land. Maarja lekker 3 punten en Tsjechie staat achter.. |
|
|
| Remy D |
| hehe Australie 7-0 gewonnen. :tongue2 |
|
|
| Freezel |
| Inmiddels 2-0 voor Roemenie, weer Mutu :) Cocaine deed hem blijkbaar goed :D |
|
|
| Jantjeuh |
Wat een kutwedstrijd zeg :/
Maar goed, de 3 punten zijn binnen.
Roemenië leidt nu met 2-0 tegen Tsjechië.. da's wel gunstig :D Komen we op 4 punten voorsprong op Tsjechië en zijn we zo goed als geplaatst.. |
|
|
| Dj_Day-V |
Moooooooi, Tsjechie verloren :crazy:
GERMANY, HERE WE COME :toothless |
|
|
| Dj_Day-V |
| En weer staat Ajax bovenaan in de poll :stongue: :haha: |
|
|
| Djeebie |
[OFFTOPIC]Day-V, bedoel je niet Too addicted met je custom status ;)[/OFFTOPIC]
Super dat Nederland eigenlijk door is! Dat kan niet meer misgaan. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
En weer staat Ajax bovenaan in de poll :stongue: :haha: |
en waarom denk je??? dat dat feyenooit toevallig won door hun 2 superspitsen betekent niet dat ze ook maar enigzins kans gaan maken op het kampioenschap.. en over pisvee hoef ik het helemaal niet te hebben... hahaha kansloos team, Guus gaat toch volle bak voor Australie. :tongue2 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Super dat Nederland eigenlijk door is! Dat kan niet meer misgaan. |
zeg laten we nou niet te vroeg juichen! voor hetzelfde geld word iedereen morgen ziek... |
|
|
| moogwai |
Wat een kutwedstrijd gisteren.. maar goed de 3 punten zijn binnen :)
| quote: | Originally posted by Remy D
en waarom denk je??? dat dat feyenooit toevallig won door hun 2 superspitsen betekent niet dat ze ook maar enigzins kans gaan maken op het kampioenschap.. en over pisvee hoef ik het helemaal niet te hebben... hahaha kansloos team, Guus gaat toch volle bak voor Australie. :tongue2 |
Blaat :toothless
PSV! |
|
|
|
|