|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Jammer van oranje vanavond.. het had na de 1ste helft gewoon al 3-0 moeten staan.
Snap niet zo goed waarom er zoveel gewisseld moet worden terwijl het aardig liep in de eerste helft.
In ieder geval goed om te zien dat er een stijgende lijn in zat.. al kan dat natuurlijk ook door het matige spel van de duitsers komen. |
|
|
| Jantjeuh |
| Duitsers werden echt weggespeeld eerste helft.. had veel meer in gezeten dan een gelijkspel :/ 3-0 bij rust was niet onreëel geweest. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Duitsers werden echt weggespeeld eerste helft.. had veel meer in gezeten dan een gelijkspel :/ 3-0 bij rust was niet onreëel geweest. |
Ik heb net alleen de samenvatting gezien, maar jongens wat een kansen in die eerste helft! :rolleyes: |
|
|
| basd |
Yup, het ging allemaal net effe te makkelijk de eerste twintig minuten ofzo, waardoor 'men' dacht dat het wel even geklaard zou kunnen worden..
Ik zat op het einde serieus te hopen dat Duitsland nog effe die 3-2 erin zou timmeren. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Yup, het ging allemaal net effe te makkelijk de eerste twintig minuten ofzo, waardoor 'men' dacht dat het wel even geklaard zou kunnen worden..
Ik zat op het einde serieus te hopen dat Duitsland nog effe die 3-2 erin zou timmeren. |
landveraaier!!! |
|
|
| HBtje |
| Tijd voor een feestje |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HBtje
Tijd voor een feestje |
 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
landveraaier!!! |
Nee, winst voor Nederland en overal weer juichende koppen in de krant en lyrisch commentaar op TV, terwijl het gewoon echt niet goed was (afgezien van de eerste twintig minuten ofzo dus), daar heb je iets aan.
Laat ze maar een keer met de neus op de feiten gedrukt worden, het gaat me allemaal net even iets te makkelijk. |
|
|
| eXos |
Het was best gezellig in de Kuip. Lekker mee zitten brullen met Jan Smit :eyes:
De wissels van V. Basten waren te voorspellen. Tis tenslotte een oefenwedstrijd.
En ik stond nog met Johan Neeskens op de watertaxi te wachten. Wat een gezellige boel toch weer in R'dam :D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
|
haha LoL :p |
|
|
| raoel |
Nederland speelde aardig en op het begin zelfs goed. Maar er werd ook vrij veel slordig balverlies geleden en het oogt regelmatig wat rommelig.
Van Basten wil nu naar een vaste basiself toe wat nu wel tijd wordt. Hij heeft veel geprobeerd. Enkele zijn te licht bevonden, andere zitten er nog steeds bij. Nu bouwen aan een team met automatismen.
Het is nu over het geheel gezien een goede mengeling van jonge honden en ervaren rotten. Alleen heeft de verdediging van gister wat weinig ervaring, maar ik verwacht niet dat die 4 daar blijven staan.
Geen egotrippers, enkele (aankomende) topspelers erin en 1 van de "buitencategorie": Robben.
Ik vind het wel jammer dat Van Basten op het middenveld "met de punt naar achteren" speelt. Ik zie liever een creatieve middenvelder, een nummer 10. Van de Vaart zou dat zeker wel kunnen, maar een stand-in is er niet echt.
En dan nog PSV. Afgelopen zaterdag was het niet veel. Komende zondag thuis tegen vitesse zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden. Vitesse heeft een goed team en zal bloed ruiken.
Ik hoop dat Hiddink Bouma achterin laat staan zodat de daar dezelfde 4 staan als vorig jaar. Als hij 4-3-3 blijft spelen: Beasley is weer terug. Hij op Links, Farfan op rechts en VoH of Robert (mijn voorkeur) in de spits.
Op het middenveld natuurlijk Cocu. Maar de andere 2?
Simons, Väyrynen, Afellay en Lucius zijn alleen inzetbaar.
Ik zie op dit moment liever een 4-4-2 systeem, maar het zal wel bij 4-3-3 blijven.
Mijn favo opstelling.
----------Gomes
Ooijer--Alex--Bouma--Lee
---------Simons
Väyrynen---------Cocu
---------Afellay
-----Farfan--Robert
PSV is op het moment bezig om Arouna Koné binnen te halen. Ik verwacht dat dat op korte termijn gaat lukken. Dan willen ze Gallardo (een argentijn) van River Plate halen. Maar River wil hem blijkbaar niet laten gaan.
En inmiddels hebben ze een 18 jarig argentijns talent op proef in Eindhoven; Juan Carlos Carrizo. Een aanvallende middenvelder die tot nu toe uitkwam voor het Argentijns 11-tal on der de 17 en de het afgelopen jeugd-WK is toegevoegd aan het onder 20 team.
De transfermolen draait op volle toeren.
Sorry voor dit zever verhaal. Maar je moet toch iets als je eindelijk echt vakantie hebt. |
|
|
| DJ_Siesta |
| amstel cup is gewoon een naam die hoort bij het voetbal, zeg nu zelf! Gatorade Cup klinkt toch niet>? Echt lelijk! |
|
|
|
|