|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Belgie wint anders wel met 8-0 van San Marino :p Maar denk niet dat Belgie zich de komende jaren plaatst voor een eindtoernooi... tenzij ze weer een EK/WK organiseren (samen met NL)! |
|
|
| Jantjeuh |
San Marino speelde ook 57 minuten met 10 man he ;)
Ben bang dat die Belgen er uiteindelijk niets mee opschieten.. ik zie ze niet zo snel van Spanje winnen.
Prachtige goal van v.d. Vaart trouwens .. die ene actie van hem met v. Persie mocht er ook zijn! Volgens mij komt het helemaal goed met die gozer daar in Duitsland :) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Monaco |
Heeft geen nationaal elftal |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Helaas die actie van Ruud na z'n laatste goal gemist :/ Iemand toevallig een cap/pic van ofzo? |
op www.skoften.net staat het filmpje
en een briljante actie, niet zo slim natuurlijk, maar dat boeit toch niet, hoogstens geschorst tegen Macedonie ofzo. |
|
|
| Jantjeuh |
Thanks, geweldige actie idd :)
Hier alle goals op een rijtje.
Edit: vierde filmpje bevat ook die actie van v. Nistelrooy en is betere kwaliteit. |
|
|
| Tim81 |
 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Tim81
|
van mij gepikt :p
edit: 
Dat gezicht ook van die kerel, heerlijk :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
van mij gepikt :p
Plaatje Ruud.jpg
Dat gezicht ook van die kerel, heerlijk :D |
Ja, zag hem staan op sportwedden! Haha, fantastisch... ik zou hetzelfde hebben gedaan als Ruud. Hoe zielig ben je als verdediger om iemand (een van de bestbetaalde voetballers te wereld) uit te lachen als hij een penalty mist bij een 3-0 stand! |
|
|
| Tim81 |
| Filmbeelden van het juichen van Ruud van Nistelrooy na de 4-0 tegen Andorra: KLIK |
|
|
| jp |
http://www5.pplive.com/english/programlist.shtml
Download het programma links onder...
Installeren...
Openen
Programma komt rechts onderin te staan
"Switch Language"
menu engels ipv chinees
rechter muisknop channel list en kies daar "soccer"
Vandaag live: Aston Villa - West Ham Utd
Verder bijna dagelijks live voetbal waaronder UK, Duitsland, etc... |
|
|
| DJ_Siesta |
ja en ook nederlands voetbal af en toe.. :)
vanavond PSV! Ben benieuwd hoe ze hoet tegen Schalke! |
|
|
| raoel |
Ik heb wel moeten alchen met Van The Man, maar een speler van zijn kaliber had dat niet moeten doen. Er waren er wel meer die zich lieten provoceren terwijl je gewoon voor staat, hij was zeker niet de enige, maar ik vond het jammer.
Vanavond PSV!
Veel mensen vonden het afgelopen weekend slecht. Slecht wil ik het niet noemen, eerder slordig. Bij vlagen zeer slordig, maar als je eigenlijk met 4-0 moet winnen doe je het niet slecht. Dat ze aan het eind in de problemen komen komt omdat je ballen niet af hebt gemaakt. Dan gaat utrecht nog drukken.
Er moet nog veel verbeteren dat wel, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met dit PSV. In ieder geval in Nederland.
Europa is een andere zaak. Er valt niks van te zeggen. Schalke is degelijk, maar geen topteam. Dat weten Hiddink en zijn spelers. Schalke weet totaal niet wat het kan verwachten van dit PSV, maar dat weet PSV zelf ook niet...
Vooral verdedigend is het afwachten. Het middenveld en de aanval zit wel goed, zeker nu Afellay erbij is. HET talent werd zaterdag zwaar gemist. Hoop dat die jongen dit jaar door groeit, wie weet kijkt marco dan nog een keer rond in Eindhoven en kan hij definitief kiezen om voor Nederland uit te komen.
Maar de opbouw begint achterin en hoe zal dat lopen?
Straks nog ff een paar pinten vatten op stratum, vervolgens op tijd naar het Philips Stadion en dan hoop ik op een mooie voetbalavond in Eindhoven: 2-1. |
|
|
|
|