|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by AversusZ
:D
ach, psv speelt momenteel ook niet de sterren van de hemel maar wint ook overal zakelijk. |
= kwaliteit
Jammer voor AZ, had ze graag de finale gegund. |
|
|
| Jappio |
excelsior - de graafschap 4-1
feyenoord - ajaks 3-2
:haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :tongue3 :D |
|
|
| Siesta |
En hveen heeft er weer nieuwe held bij, Lasse Nilsson, let op mijn woorden deze gaat nog schitteren komende maanden
en dan is het straks augustus en koopt ajax hem weer voor 10 miljoen :o :( |
|
|
| raoel |
PSV speelt vaak zakelijk en degelijk maar saai voetbal. Alleen in de CL hebben ze verschillende keren laten zien dat ze ook wel kunnen voetballen. In de competitie was het vooral geen fouten maken en een keer scoren.
Tot zaterdagavond 4 februari.
Roda JC staat na 5 minuten met 0-2 voor. Verbijsterd was ik. Zou PSV dat nog goed kunnen maken? Ze kunnen nu niet het eigen spelletje spelen; achterover leunen, maar moeten vol aan de bak. PSV begint vanaf de 5e minuut te voetballen en Roda komt er totaal niet meer aan te pas. Het enige wat ze nog konden was enorm veel harde overtredingen maken. Na 65 minuten heeft PSV met zeer goed en verzorgt voetbal de stand omgebogen naar 3-2. Vervolgens gaat het een versnelling lager spelen en tikte het de wedstrijd zakelijk uit.
Ik heb weer eens ouderwets genoten van PSV. Eindelijk speelden ze weer eens met bezieling en won niet alleen PSV, maar was het publiek de grote winnaar.
PSV kan het dus wel degelijk, maar Hiddink spaart krachten. Gister moesten ze na de snelle achterstand, komende wedstrijden zal het wel weer zakelijk zijn gezien het zware programma.
AZ laat punten liggen. Feyenoord blijft op 3 punten laat zien dat het in vorm is.
Het blijft voorlopig zeer spannend en ik zien PSV of Feyenoord niet snel punten verspelen.
De op één na laatste wedstrijd van het seizoen is PSV - Feyenoord. Misschien valt dan wel de beslissing... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
En hveen heeft er weer nieuwe held bij, Lasse Nilsson, let op mijn woorden deze gaat nog schitteren komende maanden
en dan is het straks augustus en koopt ajax hem weer voor 10 miljoen :o :( |
Ach hij scoort ook een keer 3x zeg.
Oh, ook wel mooi: als Heerenveen wint ga je daar hard op door, niets over Ajax, en als Ajax wint is het andersom. Apart...! ;)
Verder: Feyenoord!
En we zwaaien naar 020! :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
En hveen heeft er weer nieuwe held bij, Lasse Nilsson, let op mijn woorden deze gaat nog schitteren komende maanden
en dan is het straks augustus en koopt ajax hem weer voor 10 miljoen :o :( |
Ach hij scoort ook een keer 3x zeg.
Oh, ook wel mooi: als Heerenveen wint ga je daar hard op door, niets over Ajax, en als Ajax wint is het andersom. Apart...! ;)
Verder: Feyenoord!
En we zwaaien naar 020! :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Verder: Feyenoord!
En we zwaaien naar 020! :p |
en we zwaaien naar doetichem.. :p |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach hij scoort ook een keer 3x zeg.
Oh, ook wel mooi: als Heerenveen wint ga je daar hard op door, niets over Ajax, en als Ajax wint is het andersom. Apart...! ;)
Verder: Feyenoord!
En we zwaaien naar 020! :p |
apart he:)
Verder ben ik 1 x blij voor feyenoord dat ze winnen van die snotneuzen, alleen puur om het anti-voetbal dat ze tegen hveen presteerden. Maja niks meer aan te doen:)
Hveen staat boven ajax dus dat is een kleine troost. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
en we zwaaien naar doetichem.. :p |
Jajajajajajajaja slettebak! Mooi KUT is dat! :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
La Louvière :D |
haha ja ze zijn weer lekker bezig in dat land van jullie:D |
|
|
| raoel |
Na vorige week schitterende wedstrijd gezien te hebben in het Philips Stadion was het dit weekend een stuk minder. De eerste helft was echt saai, 2e helft was dan nog wat leuker.
Maar PSV pakt gewoon 3 punten terwijl Feyenoord er onnodig laat liggen. Had niety gedacht dat Feyenoord dat op dit moment zou overkomen gezien hun vorm, maar hebben het dan toch echt laten liggen. Zelf genoeg kansen gehad voor de 1-4, maar het werd alsnog 3-3.
Dat is dan misschien toch het verschil met PSV dat 3 wedstrijden achter elkaar met 1 doelpunt verschil weet te winnen.
Maar PSV kan de komende 5 wedstrijden de borst nat maken:
Vitesse - PSV
AZ - PSV
PSV - SC Heereveen
Ajax - PSV
PSV - NEC
Ik zeg: minstens 13 punten voor PSV
Ondertussen ook nog even de tweestrijd tegen Lyon.
Feyenoord heeft echter ook een degelijk programma in diezelfde periode met:
Groningen en AZ uit en Utrecht thuis
AZ mag dus thuis tegen Feyenoord en PSV.
Het gat is 5 punten, het kan dus wat hebben |
|
|
|
|