|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oh, maar ik heb wel de voetbalmanager met overmacht gewonnen :D
Dus zeggen dat Feyenoorders geen verstand van voetbal hebben is gelul, aangezien Jappi0 ook nog 2e is.
Ajaxieden hebben dus geen verstand van voetbal ;) :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, maar ik heb wel de voetbalmanager met overmacht gewonnen :D
Dus zeggen dat Feyenoorders geen verstand van voetbal hebben is gelul, aangezien Jappi0 ook nog 2e is.
Ajaxieden hebben dus geen verstand van voetbal ;) :p |
Ajacieden altijd nog vriend. Heb je een leuke middag nu trouwens ? Graafschap gaat ook al lekker.
:haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue:
of ze nou CL halen of niet, stand met feyenoord staat gelijk :crazy: |
|
|
| Siesta |
sneu voor feyenoord. maja als je zo slecht speelt verdien je het ook wel
We kunnen toch wel concluderen dat het einde van K2 in zicht is! Wens ze veel sterkte volgend seizoen! :haha: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
sneu voor feyenoord. maja als je zo slecht speelt verdien je het ook wel
We kunnen toch wel concluderen dat het einde van K2 in zicht is! Wens ze veel sterkte volgend seizoen! :haha: |
Kuijt is een gemis maar die Kalou is echt 3 x niks meer. Net de samenvatting gezien en wat een kansen mist die prutser.
Btw samenvatting @ UltraSuid |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Kuijt is een gemis maar die Kalou is echt 3 x niks meer. Net de samenvatting gezien en wat een kansen mist die prutser.
Btw samenvatting @ UltraSuid |
Inderdaad die Kalou heeft ook niks meer te zoeken in Oranje, zoals hij nu speelt. Nu moeten we nog tegen Ajax. Ben benieuwd!! |
|
|
| SnuggLe |
| Graafschap gaat zeker goed! Dan heb jij niet opgelet namelijk. Want ze mogen al heel blij zijn dat ze meedoen met de playoffs. Zesde is zeer netjes voor hen. Plus tegen VVV deden een aantal dragende spelers niet mee, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze de 1-1 van afgelopen keer omzetten naar een overwinning! |
|
|
| basvh |
toch wel erg geinig zo die playoff wedstrijd tegen feyenoord.
Mooiste is nog die dvd die de rotterdammers paar weken terug hebben uitgegeven met daarop de 2 competitie wedstrijden tegen ajax. haha staan ze nu mooi te kijken met hun dvdtjes.
wat ik ook wel geining vind is het volgende:
geen kampioen
3de plaats in cometitie
eerste ronde UEFA Cup exit
eerste ronde Gatorade Cup exit
eerste ronde Play Offs exit
haha wat een slecht seizoen draai je dan eigenlijk |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by basvh
toch wel erg geinig zo die playoff wedstrijd tegen feyenoord.
Mooiste is nog die dvd die de rotterdammers paar weken terug hebben uitgegeven met daarop de 2 competitie wedstrijden tegen ajax. haha staan ze nu mooi te kijken met hun dvdtjes.
wat ik ook wel geining vind is het volgende:
geen kampioen
3de plaats in cometitie
eerste ronde UEFA Cup exit
eerste ronde Gatorade Cup exit
eerste ronde Play Offs exit
haha wat een slecht seizoen draai je dan eigenlijk |
Sja en Ajax dan..
Het was een onwijs kut seizoen voor Ajax. Historische dieptepunten werden bereikt....
Maar wel
2de ronde CL
Finale Beker
Finale CL voorronde
Dus zelfs als Ajax het meest slechte seizoen ooit draait, hebben ze nog een beter seizoen achter de rug dan de 010'ers. :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:
sja dudes, ik heb het hele seizoen het gelach naar Ajax zitten te aanschouwen, nu mag ik even :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Graafschap gaat zeker goed! Dan heb jij niet opgelet namelijk. Want ze mogen al heel blij zijn dat ze meedoen met de playoffs. Zesde is zeer netjes voor hen. Plus tegen VVV deden een aantal dragende spelers niet mee, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze de 1-1 van afgelopen keer omzetten naar een overwinning! |
Ach als je dit vergelijkt met dat ze gewoon in de eredivisie speelden vind ik nog steeds dat het niet zo geweldig gaat ;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
Mooiste is nog die dvd die de rotterdammers paar weken terug hebben uitgegeven met daarop de 2 competitie wedstrijden tegen ajax. haha staan ze nu mooi te kijken met hun dvdtjes.
|
Inderdaad! Die 2 overwinningen zijn niks meer waard, die van Ajax zijn tenminste iets waard (tenminste als Ajax van Groningen wint).
Maar goed als Ajax van Groningen en PSV verliest is hun seizoen ook dramatisch! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
Ach als je dit vergelijkt met dat ze gewoon in de eredivisie speelden vind ik nog steeds dat het niet zo geweldig gaat ;) |
Ja, maar ze spelen nu wel 5 en 8 mei tegen Willem2.
Ze hebben nog dikke kans ook! :D |
|
|
| Dj_Day-V |
0-0
2-2
Vrijdag gaat NAC eraan in Oss :D |
|
|
|
|