|
Voetbal; seizoen 2005 - 2006 (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Word een beetje moe van al dat gejank over van Basten dit en dat.. Voorlopig zijn we nog dik in de race voor het EK. En al die stumpers die zeggen dat hij alleen maar Ajacieden op stelt kijken ook niet verder en roepen alleen maar troep. Kijk naar Psv daar voetbalt 1 goede nederlander en die is bijna 50 en heeft zelf aangegeven dat hij niet meer voor Oranje uit wil komen. De andere is gewoon geselecteerd. Over Feyenoord hoef je het op het moment niet eens te hebben.
Het was natuurlijk droevig slecht zaterdag maar steeds weer dat zelfde gelul... "ja Ruud en Mark zijn veel beter, die horen erin!!!!" Kansloos, ze willen toch niet, ze kiezen eigen trots boven vaderlandsliefde.... Hun goedrecht, maar dat vind ik kansloos. En je kan niet zeggen dat van Basten het niet geprobeerd heeft. Maarja als Ruud het nodig vind om te horen dat HIJ moet spelen en anders komt hij niet... erg jammer allemaal.
We zien het morgen allemaal wel weer.... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
Word een beetje moe van al dat gejank over van Basten dit en dat.. Voorlopig zijn we nog dik in de race voor het EK. En al die stumpers die zeggen dat hij alleen maar Ajacieden op stelt kijken ook niet verder en roepen alleen maar troep. Kijk naar Psv daar voetbalt 1 goede nederlander en die is bijna 50 en heeft zelf aangegeven dat hij niet meer voor Oranje uit wil komen. De andere is gewoon geselecteerd. Over Feyenoord hoef je het op het moment niet eens te hebben.
Het was natuurlijk droevig slecht zaterdag maar steeds weer dat zelfde gelul... "ja Ruud en Mark zijn veel beter, die horen erin!!!!" Kansloos, ze willen toch niet, ze kiezen eigen trots boven vaderlandsliefde.... Hun goedrecht, maar dat vind ik kansloos. En je kan niet zeggen dat van Basten het niet geprobeerd heeft. Maarja als Ruud het nodig vind om te horen dat HIJ moet spelen en anders komt hij niet... erg jammer allemaal.
We zien het morgen allemaal wel weer.... |
Volgens mij weet jij de fijne details niet, ik ook niet. Maar als Marco me zo zou behandelen zoals hij deed met Ruud en Mark dan zou ik ook zeggen LATERRRR. En dat zou hij zelf destijds ook gezegd hebben.
Was jij 4 jaar geleden ook zo blij met Advocaat?
Seedorf 30 min laten warmlopen dan 3 min laten invallen? Pff dat doe je niet.
Het liep niet tegen Roemenie, coaches als Advocaat/van Gaal hadden het tactisch inzicht om het systeem aan te passen.
Wat mij betreft kicken ze mrgn marco nog wel. Fopppe als bondscoach lijkt me 10x beter |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Volgens mij weet jij de fijne details niet, ik ook niet. Maar als Marco me zo zou behandelen zoals hij deed met Ruud en Mark dan zou ik ook zeggen LATERRRR. En dat zou hij zelf destijds ook gezegd hebben.
Was jij 4 jaar geleden ook zo blij met Advocaat?
Seedorf 30 min laten warmlopen dan 3 min laten invallen? Pff dat doe je niet.
Het liep niet tegen Roemenie, coaches als Advocaat/van Gaal hadden het tactisch inzicht om het systeem aan te passen.
Wat mij betreft kicken ze mrgn marco nog wel. Fopppe als bondscoach lijkt me 10x beter |
Heh, nee. Alsjeblieft geen Foppe als bondcoach zeg.
Ik denk dat van Basten het nog steeds niet helemaal op een rijtje heeft, en hij het best moeilijk heeft, maar misschien wordt het nog wel wat. Morgenavond weer een beoordelingsmoment, maar dat van zaterdag wil ik echt zo snel mogelijk vergeten! |
|
|
| dj_spare |
| Als we verliezen stel ik voor dat van basten OPROT. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Heh, nee. Alsjeblieft geen Foppe als bondcoach zeg.
Ik denk dat van Basten het nog steeds niet helemaal op een rijtje heeft, en hij het best moeilijk heeft, maar misschien wordt het nog wel wat. Morgenavond weer een beoordelingsmoment, maar dat van zaterdag wil ik echt zo snel mogelijk vergeten! |
Luxemburg zeiden we dat ook al... "zo snel mogelijk vergeten" net als na het dramatische WK
Foppe heeft de kennis om een goede bondcoach te zijn, werd niet voor niks europees kampioen met jong oranje (met goed voetbal) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Luxemburg zeiden we dat ook al... "zo snel mogelijk vergeten" net als na het dramatische WK
Foppe heeft de kennis om een goede bondcoach te zijn, werd niet voor niks europees kampioen met jong oranje (met goed voetbal) |
Nou, zo goed was dat voetbal ook weer niet, heb toen alle wedstrijden gezien en ze kwamen 'barely' door de poulefase heen. Ik denk gewoon dat van Basten er echt wel wat van maken kan. Ik wacht gewoon af tot morgen. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nou, zo goed was dat voetbal ook weer niet, heb toen alle wedstrijden gezien en ze kwamen 'barely' door de poulefase heen. Ik denk gewoon dat van Basten er echt wel wat van maken kan. Ik wacht gewoon af tot morgen. |
Nou iemand die het WK als oefenproces voor het EK ziet neem ik niet meer serieus. Het was een goede voetballer maar hij is geen goede coach. op het WK heeft ie al een paar domme beslissingen gemaakt en hij maakt er nu weer een potje van. Er zit na 3 nog steeds geen vordering in het spel.
Foppe zn ploeg werd niet voor niks europees kampioen, en dan heb je als coach echt wel wat in petto. van Basten heeft nog niks gepresteerd. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Nou iemand die het WK als oefenproces voor het EK ziet neem ik niet meer serieus. Het was een goede voetballer maar hij is geen goede coach. op het WK heeft ie al een paar domme beslissingen gemaakt en hij maakt er nu weer een potje van. Er zit na 3 nog steeds geen vordering in het spel.
Foppe zn ploeg werd niet voor niks europees kampioen, en dan heb je als coach echt wel wat in petto. van Basten heeft nog niks gepresteerd. |
Ach ja, het is een oneindige discussie. De een kijkt naar het voetbal 'an sich', wat dus echt beroerd is, en de ander kijkt liever naar resultaten, die toch uiteindelijk tellen. Feit is dat er met van Basten nog weinig verloren is. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ach ja, het is een oneindige discussie. De een kijkt naar het voetbal 'an sich', wat dus echt beroerd is, en de ander kijkt liever naar resultaten, die toch uiteindelijk tellen. Feit is dat er met van Basten nog weinig verloren is. |
Das ook nog de enige reden dat ie er zit! Maar hij wilde attractief en aanvallend voetbal spelen, dat was zijn doelstelling, daar is nog geen ene van terecht gekomen. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Das ook nog de enige reden dat ie er zit! Maar hij wilde attractief en aanvallend voetbal spelen, dat was zijn doelstelling, daar is nog geen ene van terecht gekomen. |
Dat ben ik 100% met je eens. |
|
|
| Remy D |
De enige reden waarom van Basten van mij weg zou mogen is als Hiddink zich nu per direct beschikbaar stelt. Verder is er in mijn ogen niemand die het beter zou doen als van Basten dus ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.
En over het gebeuren tussen van Bommel en van Nistelrooy blijf ik bij mijn standpunt. Seedorf zei ook al dat Ruud gewoon moet komen en zich niet zo moet aanstellen... Tis nog altijd een dikke eer om voor je land te mogen spelen... Is alleen jammer dat niet veel spelers dat ook zo zien. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
De enige reden waarom van Basten van mij weg zou mogen is als Hiddink zich nu per direct beschikbaar stelt. Verder is er in mijn ogen niemand die het beter zou doen als van Basten dus ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.
En over het gebeuren tussen van Bommel en van Nistelrooy blijf ik bij mijn standpunt. Seedorf zei ook al dat Ruud gewoon moet komen en zich niet zo moet aanstellen... Tis nog altijd een dikke eer om voor je land te mogen spelen... Is alleen jammer dat niet veel spelers dat ook zo zien. |
Over Ruud zn situatie kun je niks zeggen want daar weet niemand het fijne van. Maar het is logisch dat je als spits van topclubs als Madrid en Manchester, overal ter wereld scoort. En dan in het NL elftal door van Basten als een klein kind word behandeld, wel/niet selecteren enzo, dan kan ik me goed voorstellen dat ie zegt: later. Van Bommel had het al veel eerder moeten doen. Sterspelers moet je ook als sterspelers behandelen. Tevens klopt het gewoon niet, geen enkele spits in het NL elftal rendeerd. van basten zorgt er elke x met zn tactische beperktheid er voor dat de spits geen bruikbare ballen krijgt. Hij als spits zou dat juist moeten weten... Ruud is altijd nog beter dan een huntelaar/kuyt in de spits. Een echte topcoach kan omgaan met topvoetballers, dat kan van Basten echter niet.
Er zijn genoeg coaches die het beter kunnen doen dan van basten, met meer ervaring en tactisch inzicht. Geef Foppe of Jol maar de kans. |
|
|
|
|